Ben van T-Mobile Thuis kabel overgestapt naar glasvezel van T-Mobile thuis en zit al 22 dagen zonder tv signaal. Inmiddels al 15 gebeld 5 x ticket aangemaakt en er gebeurd maar niks door support. Guidion monteur heet oude codes ingetoetst van 2017 waardoor kastjes per 1 november niet meer werkte. Guidion monteur weer terug geweest maar zei dat support het kan oplossen maar die doen niks. Erg frustrerend dat je elke dag moet bellen en dan alleen mensen van een call center aan de lijn krijgt. Je krijgt nooit een medewerker van T-Mobile zelf aan de lijn. Ze kunnen dit probleem oplossen door nieuwe tv kastjes te sturen of op afstand opnieuw in regelen maar support doet maar niks terwijl ze gisteren hebben beloofd mij terug te bellen. Heb nog nooit zo'n slechte klantenservice mee gemaakt.
Geen TV signaal
Beste antwoord door Hens van Soest
Hi
Hi Lisa,
Vandaag de nieuwe TV box ontvangen en aangesloten en eindelijk werkt het weer ( alle 3 de boxen )
Jammer dat ik niet eerder zoals zo vaak aangegeven nieuwe tv boxen heb gekregen.
Ik heb de kapotte tv box vandaag terug gestuurd.
Nu ben ik wel 29 dagen bezig geweest om dit opgelost te krijgen via bellen, mailen en dit forum.
Hopelijk krijg ik wel een credit voor 29 dagen geen tv, want zonder dit forum zou ik nu nog aan het bellen zijn met klantenservice die je niet helpen.
Ook mis ik nu alle voordelen van de eerste maand korting.
Wel wil ik jou hartelijk danken voor je hulp en snelle oplossing voor de tv box te vervangen.
Groetjes Hens
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.