Rond 24 /8 telefonisch glasvezel abonnement afgesloten. Er is mij toen verteld dat de glasvezelkabel die nog onder de stoep ligt door Reggefiber opgegraven moet worden en er daarna iemand van guidion komt voor het aansluiten.
Installatie pakket binnen gekregen maar tot op heden is er nog niets gebeurd. . Zou gebeld worden en zijn door Reggefiber. Geen telefoontje gehad. Ze zouden nogmaals een verzoek doen tot terug bellen.
Ondertussen van T-Mobile chat het nummer van Reggefiber gekregen. Krijg kpn aan de lijn . Gevraagd wanneer ze de kabel op komen vragen. Jongen wist te vertellen dat het ticket door Reggefiber gesloten en terug gegeven is aan T-Mobile??
hij kon er verder niets over zeggen. Ik moest bij T-Mobile zijn.
T-Mobile gebeld, ticket is terug gegeven/gesloten door Reggefiber en meer kon ze me niet vertellen. Ik word binnen zoveel werkdagen door Reggefiber gebeld... Wanneer kon hij niet zeggen.. Verwachten ze dus dat ik al die tijd bereikbaar ben? Gaat helaas niet met mijn werk....
heeft iemand een idee hoe ik erachter kan komen wat er nou aan de hand is/hoe lang dit gaat duren/waar ik aan toe ben?