Skip to main content
Beantwoord

Activatie bestelling thuis


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mijn thuis internet bij T-Mobile is 6 dagen actief en ik ben aangemeld voor klantvoordeel, maar dat is nog niet geregeld. Ik krijg de melding 'Wacht op Activatie. Zodra je T-Mobile Thuis diensten actief zijn, wordt je toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel.'

Ik probeer ook mijn Wifi instellingen aan te passen, maar dat lukt ook niet. Ik krijg de melding: 'Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen.'

Mijn vraag is, wanneer wordt mijn internet abonnement geregistreerd?

Alvast bedankt,

M. Stahl

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Stahl 

Je kunt de WiFi instellingen aanpassen door in het modem inloggen, ga naar 192.168.1.1 en log in met de gegevens achter je modem.

Met de administratieve aanmelding kan een moderator je helpen.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21666 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2022

Hallo @Stahl 

Je kunt de WiFi instellingen aanpassen door in het modem inloggen, ga naar 192.168.1.1 en log in met de gegevens achter je modem.

Met de administratieve aanmelding kan een moderator je helpen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 januari 2022

Dankjewel


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 10 januari 2022

Hoi @Stahl,

Wanneer de bestelling helemaal afgerond is en jij als online bent gezien door ons, zal ook de bestellingsstatus zodanig worden aangepast, dat jij het Klantvoordeel kan toevoegen. Ik heb het direct gecheckt aan de achterkant en zie dat we je nog niet zodanig hebben herkend. Is de installatie bij jou thuis helemaal gelukt? Ik zie dat er een monteur is aangevraagd om je te helpen hiermee. Mocht het zo zijn dat je, zoals ik ook in de metingen terug zie, online bent, wil je mij dat laten weten? Dan ga ik ervoor zorgen dat ook aan de achterkant alles goed wordt gezet, zodat jij bij je instellingen en Klantvoordeel kan. Ik hoor het graag van je!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 januari 2022

Hoi @Boris  

Dankjewel voor je reactie.

Ik ben inderdaad al een week online met T-mobile. De aanvraag om een belafspraak met een monteur was achteraf niet nodig omdat de installatie mij gelukt was. Dat heb ik toen ook al gelijk doorgegeven. 
Ik hoop dat met deze informatie, mijn bestellingstatus nu aangepast kan worden. 
mvg, Stahl 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 11 januari 2022

Goedemorgen @Stahl, bedankt voor je terugkoppeling met uitleg! Ik heb de order nu volledig doorgezet en alles is nu voltooid. Hiermee is de bestellingsstatus afgerond en kun je binnen nu en maximaal twee uur gaan genieten van Klantvoordeel, alsmede de wifi-instellingen wijzigen! 😊


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 januari 2022

Perfect, dankjewel


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 11 januari 2022

Heel graag gedaan @Stahl! Mocht je ooit nog vragen hebben, dan weet je dat je altijd terechtkunt op de Community!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen