Skip to main content
Beantwoord

RING doorbell black friday deal


Hi,

Tijdens de Black Friday deal een glasvezel abonnement afgesloten met o.a. een RING Video doorbel wired.

Dit zie ik nergens meer terug in de bestelling. Word dit tegelijk met het internet pakket afgeleverd?

*excuus voor de titel. doorbell natuurlijk, krijg het niet meer aangepast 

 

[Moderator edit 21-12-2021]

Heb je een abonnement van T-Mobile Thuis besteld op 29 november en heb je geen informatie ontvangen over deze Black Friday deal in je bevestigingse-mail? Deze e-mail heet ‘Welkom bij T-Mobile Thuis'. Staat hier geen vermelding van de Ring doorbel in, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via 0800-0092. Via de telefoon zorgen we dan voor een passende oplossing. 

^Sander

Beste antwoord door Dovers

Het aanvragen is gelukt! Dank @Waqqas & @Jason 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 8 december 2021

Hallo @Dovers 

Als het goed is zit er een formulier of link naar formulier bij de bevestiging die je per mail kreeg, daarmee vraag je de deurbel aan.


  • is een nieuwe Poster
  • 8 december 2021

Bedankt voor de reactie!

Alleen het opmerkelijke is dat die link niet in de bevestiging staat.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 8 december 2021

@Dovers

Ik heb dit kunnen vinden op de website :

https://promoties.t-mobile.nl/

Klik op registreer.

 

[Mod Edit] 21-12-2021 Het registreren is via deze link nu niet meer mogelijk. ^Sander


  • is een nieuwe Poster
  • 8 december 2021

Oké bedankt!

Dit kreeg ik niet gevonden! 
thanks 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn dat je het gevonden hebt @Waqqas en top dat je hiermee geholpen bent! @Dovers 

Laat je het ons weten zodra het gelukt is om de Ring aan te vragen via het formulier? Thanks! 😊


  • is een nieuwe Poster
  • 10 december 2021

Het aanvragen is gelukt! Dank @Waqqas & @Jason 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 13 december 2021

Super dat het is gelukt @Dovers! Dankjewel voor deze terugkoppeling. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten. De Community helpt je met alle liefde verder! 🎈


  • is een nieuwe Poster
  • 9 januari 2022

I was told that I will get an email, but no email yet to ask for ring doorbell. What should I do now?

 

 

 


Sander
  • Oud-Moderator
  • 9 januari 2022

Hi @rjain056,

 

Thanks for placing an order - welcome! Let me translate the message above:

You got an order confirmation e-mail titled ‘Welkom bij T-Mobile Thuis'. Is there a mention of the black friday deal? If no, then please give us a call on 0800-0092 so we can fix the situation quickly!


  • is een nieuwe Poster
  • 12 januari 2022

Hello @Sander thank you. I had called T-Mobile customer care and gentle lady address the issue and told that she will talk to concerned team and I would be getting a reply from them. But no acknowledgement yet. If possible could you please check for me.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 13 januari 2022

Hi @rjain056, I checked this right away for you! I have some good news: the request has been approved. My colleagues will create a compensation of €59,99. As soon as this is created, you can check this in your My T-Mobile Thuis environment: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. You will also receive an email as soon as the compensation is processed. You can see this amount on the second invoice. Is this clear for you? Please let me know if you have any other questions as well, because I'm more than happy to help you! 😊


  • is een nieuwe Poster
  • 14 januari 2022

Thanks @Lisa  clear, then i will buy a doorbell by myself.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 14 januari 2022

You're very welcome @rjain056! Perfect, I hope you can enjoy the Ring Doorbell. Have a lovely weekend! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 25 januari 2022

Ik heb ook een glasvezel abonnement afgesloten tijdens Black Friday. Ik had verwacht dat de Ring deurbel onderhand wel binnen zou zijn, maar ik kom er nu pas achter dat ik dit zelf had moeten aanvragen.

Helaas door prive omstandigheden was ik er niet helemaal bij en heb de e-mail niet goed gelezen. Heb nog geprobeerd om de link te openen, maar die werkt helaas niet meer. 

Kan er nog iets geregeld worden met betrekken tot deze aktie?


  • is een nieuwe Poster
  • 25 januari 2022

I have not received refund yet.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 25 januari 2022
rjain056 schreef:

I have not received refund yet.

T-Mobile will deduct he money from your next invoice. You will see the credit amount.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
Rule666 schreef:

Ik heb ook een glasvezel abonnement afgesloten tijdens Black Friday. Ik had verwacht dat de Ring deurbel onderhand wel binnen zou zijn, maar ik kom er nu pas achter dat ik dit zelf had moeten aanvragen.

Helaas door prive omstandigheden was ik er niet helemaal bij en heb de e-mail niet goed gelezen. Heb nog geprobeerd om de link te openen, maar die werkt helaas niet meer. 

Kan er nog iets geregeld worden met betrekken tot deze aktie?

Hoi @Rule666, ik vind het onwijs rot om te moeten stellen, maar wanneer de welkomstmail inclusief kopje Black Friday en de aanmeldlink wel verstuurd is, kunnen we jammer genoeg niet overgaan op de vergoeding - sorry.

Hi @rjain056, just like @eric stated earlier: the refund will be reimbursed on the next invoice, no worries!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen