We zijn overgestapt van kpn naar t-mobile.
Afgelopen vrijdag heeft de monteur ons nieuwe modem geïnstalleerd en nu hebben we nog geen internet en tv.
We hebben ongelimiteerd 4g gekregen voor een weekje, maar ik kan hier niet fatsoenlijk mijn werk mee doen.
Ik heb al eens eerder een week zonder internet gezeten, en ben van het kastje naar de muur gestuurd om uiteindelijk te horen dat er in de kast langs de weg geen omschakeling gedaan was.
De monteur heeft vrijdag zijn werk netjes en snel gedaan en is ook in die wijkkast bezig geweest.
Telefonisch contact met hem gehad om te testen of alles het deed.
Momenteel knippert het Pon lampje op het kleine kastje en het Los lampje is uit.
De overige lampjes van dat kastje branden groen.
Op de modem/router brand het wereldbolletje rood, de rest is groen.
Ik heb nu diverse keren contact gehad met de klantenservice, ze leggen het allemaal bij de technische dienst neer. Maar hoe lang moet dit gaan duren?
Hoe moeilijk kan het zijn? Ruim van te voren krijg je een bestelling binnen dat een klant op 3 december gaat overstappen en op die datum komt de monteur.
Dan heb je toch alle tijd om die verbinding voor elkaar te maken?
Ik zie op dit forum mensen sneller geholpen worden dus vandaar dit bericht. Hopelijk wordt ik hier ook snel geholpen.