Beste,
Gisteren heb ik een aanvraag bij T-Mobile ingediend om over te stappen per 29-12-2021. Binnen een paar uur kreeg ik de bevestiging en goedkeuring van mijn huidige provider: goed geregeld T-Mobile!
Vervolgens heb ik een afspraak gemaakt voor 29-12-2021 met Guidion. Ook zij hebben deze al bevestigd!
Voordat ik overgestapt ben heb ik onlangs contact gehad met een medewerker van de klantenservice van T-Mobile in verband met de mogelijkheden om een nieuw aansluitpunt op de muur te zetten. De glasvezelkabel is namelijk vlak onder het aansluitpunt afgeknipt, wellicht door de vorige bewoners ruim 3 jaar geleden.
De FTU is nog wel in mijn bezit maar zonder adapter. Op de FTU zit een NTU van een onbekende provider.
Door de medewerker van de Klantenservice is dus aangegeven dat de monteur deze weer aan kan sluiten. Echter bij het maken van de afspraak met Guidion kwam ik dit nergens tegen. Ook niet in de documenten welke werkzaamheden worden verricht.
Kan iemand uitleggen hoe dit werkt?
Hartelijke groet,
Robert