Skip to main content
Beantwoord

overstappen zonder gedoe?

  • 11 oktober 2021
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Na een mooi mailtje van t-mobile dat ze samengaan met tele2 de overstap gemaakt. Met de mededeling  dat ik het prima vind, meer voordeel, meer zenders , betere Wi-Fi, betere aansluiting. Maar dat ik zelf geen zin heb in het gedoe er omheen. Als jullie samengaan is het heel simpel om mijn tele-2 over te zetten naar t-mobile,  lijkt me. Bij samengaan blijft het dezelfde aanbieder. Toch? Echter blikt nu dat ik nooit ben afgemeld bij tele2. Iets met "aanvraag overstapservice niet geaccepteerd"? En ik zou zelf niets hoeven doen..... Nu blijkt dat ik al 10 maanden dubbel betaal, voor in weze hetzelfde abonnement.  Hoe gaat t-mobile dit oplossen voor ons? Ondertussen heb ik mezelf dus afgemeld bij tele2. Krijg ik hier alsnog spijt van? Graag een reaktie  van desbetreffende helpdesk.

Beste antwoord door Lisa

Hi @hijenzij, wat tof om te lezen dat je vorig jaar bent overgestapt naar T-Mobile Thuis! Merci dat je zo helder jouw verhaal hebt gedeeld. Ik ben gelijk in je profiel gaan duiken, omdat ik graag wil kijken hoe ik je hier bij kan helpen. Ik zie terug in de geschiedenis dat jij eind vorig jaar een e-mail hebt gekregen dat de Overstapservice jammer genoeg is afgekeurd. Dit is waarom door ons je vorige abonnement nooit is stopgezet en jij dit zelf diende te doen. Super fijn om te lezen dat jij je inmiddels zelf het vorige abonnement hebt geannuleerd. Ik baal ervan als dit onduidelijk bij je was en vind het erg zuur voor je dat je nu dubbel hebt betaald. Omdat jij wel een e-mail van ons hebt gekregen, kan ik hier jammer genoeg geen tegemoetkoming voor indienen. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt en ben blij dat jij zelf deze actie hebt ondernomen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. Ik help je namelijk met liefde verder! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2021

Hi @hijenzij, wat tof om te lezen dat je vorig jaar bent overgestapt naar T-Mobile Thuis! Merci dat je zo helder jouw verhaal hebt gedeeld. Ik ben gelijk in je profiel gaan duiken, omdat ik graag wil kijken hoe ik je hier bij kan helpen. Ik zie terug in de geschiedenis dat jij eind vorig jaar een e-mail hebt gekregen dat de Overstapservice jammer genoeg is afgekeurd. Dit is waarom door ons je vorige abonnement nooit is stopgezet en jij dit zelf diende te doen. Super fijn om te lezen dat jij je inmiddels zelf het vorige abonnement hebt geannuleerd. Ik baal ervan als dit onduidelijk bij je was en vind het erg zuur voor je dat je nu dubbel hebt betaald. Omdat jij wel een e-mail van ons hebt gekregen, kan ik hier jammer genoeg geen tegemoetkoming voor indienen. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt en ben blij dat jij zelf deze actie hebt ondernomen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. Ik help je namelijk met liefde verder! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen