Skip to main content
Beantwoord

Activatie T-Mobile Thuis


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi,

Zoals bij meer mensen hier lijkt er iets misgegaan te zijn na het installeren van de modem. Het overzicht geeft elke dag nog steeds aan dat het de installatiedag is en in klantvoordeel staat "wacht op activatie". Graag hulp hierbij!

Groet,

Davey

Beste antwoord door Boris

Hoi @daveychu ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct de verbinding erbij gepakt vanaf onze kant en zie dat je helemaal online bent. Klopt dat met jouw bevindingen? Kan je gebruik maken van de verbinding? Mocht dat zo zijn, dat zorg ik ervoor dat ook aan de achterkant helemaal goed komt te staan. Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

13 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21059 reacties
  • 13 augustus 2021

Hallo @daveychu 

Wanner is het modem geïnstalleerd? Het zou misschien tot 2 dagen kunnen dure voordat alles administratief goed staat maar meestal gebeurt dit al sneller.

Mocht het niet automatisch gaan dan zul je even moeten wachten op de reactie van een moderator.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 15 augustus 2021

Hoi @daveychu ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb direct de verbinding erbij gepakt vanaf onze kant en zie dat je helemaal online bent. Klopt dat met jouw bevindingen? Kan je gebruik maken van de verbinding? Mocht dat zo zijn, dat zorg ik ervoor dat ook aan de achterkant helemaal goed komt te staan. Excuses voor het ongemak.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 augustus 2021

Hoi @Boris ,

Dat klopt, de verbinding doet het gewoon. Alvast bedankt!


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 17 augustus 2021

Hi @daveychu, wat super om te lezen dat jouw verbinding het wel gewoon doet! Ik heb meteen een collega aan de mouw getrokken van de technische dienst. Ik zie namelijk dat een order in het systeem vastloopt, dus ik heb gevraagd of deze er handmatig doorheen kan worden getrokken. Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen van mijn collega, dan laat ik het aan je weten. Ik hoop dat hierna de problemen die jij beschijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen! 😊


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 augustus 2021

Hoi @Boris Ik heb volgens mij hetzelfde probleem. Monteur is geweest, het internet werkt goed, alleen geen klantenvoordeel gehad omdat m'n abonnement niet geactiveerd was volgens het klantenvoordeel systeem. Staat nog steeds "WACHT OP ACTIVATIE". Kun je er wat aan doen?


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 augustus 2021

Hi @daveychu, zojuist heb ik van mijn collega te horen gekregen dat alles achter de schermen nu weer goed staat! Kan jij aan mij laten weten of jouw problemen daarmee ook zijn verdwenen? Ik ben benieuwd!

Hi @ManneredServer, top dat jij dit ook meteen aangeeft! Ik heb direct een kijkje genomen in jouw profiel en ik zie dat jij sinds vandaag ook bent aangemeld voor Klantvoordeel. Kan jij bevestigen of dit inderdaad klopt? Ik hoor het graag, want anders ga ik gelijk voor je aan de slag! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 augustus 2021

Hi @Lisa , de problemen zijn inderdaad verdwenen. Bedankt!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 augustus 2021

Hoi @Lisa ik zie nog steeds “WACHT OP ACTIVATIE” staan bij Klantvoordeel voor mijn vaste internet. Ik heb geprobeerd me af- en aan te melden voor t-mobile thuis om te zien of dat het probleem oploste. Het kan dus inderdaad zijn dat ik sinds gisteren aangemeld sta.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 19 augustus 2021

Hi @daveychu, yay top dat jij nu van deze problemen af bent! Dan wil ik jou nog een super mooie dag wensen. Bij andere vragen, weet je ons te vinden! 🌼

Hi @ManneredServer, ik heb meteen een verzoek ingediend bij de technische dienst om hier naar te kijken. Ik vermoed dat er dan toch iets in het systeem vastloopt. Weet dat het soms enkele dagen kan duren voordat het onderzoek bij de technische dienst volledig is afgerond, maar zij doen hun uiterste best om jou zo snel mogelijk te helpen. Ik hoop dat dit snel is opgelost! 🤞


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 27 augustus 2021

Hi @ManneredServer, ik wil je graag voorzien van een korte update! Ik houd namelijk jouw issue in de gaten, maar het blijkt wat gecompliceerder te liggen. Jouw probleem is jammer genoeg dan ook nog niet opgelost en wordt momenteel nog onderzocht door een andere afdeling. Excuses hiervoor. Ik duim dat ik jou binnenkort kan aangeven dat dit is opgelost!  


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 14 september 2021

Hi @ManneredServer,zoals beloofd zou ik jou een seintje geven zodra dit algemene issue is opgelost! Ik heb steeds voor jou in de gaten gehouden of dit algemene probleem al is verholpen. We verwachten hier binnenkort een fix voor en zodra dit het geval is, dan zien je dit terug in je profiel. Mocht je nog vragen hebben, laat die dan gerust weten. Zodra je ziet dat het issue is opgelost, klopt dan weer bij mij aan. Dan vergoed ik namelijk meteen de maanden dat jij je Klantvoordeel hebt misgelopen!


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 25 maart 2024

De overstap van KPN naar Odido is vlekkeloos verlopen op donderdag 21 maart. Wanneer wordt mijn abonnement nu geactiveerd? Op dit moment is mijn KPN abonnement nog actief?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 25 maart 2024

Hi @Konraddegroot, vandaag om 15:46 is je abonnement bij ons ingegaan. Als het goed is hebben we nu een seintje naar KPN gestuurd voor het opzeggen. Klopt dit? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen