Eind november heb ik glasvezel besteld, maar helaas ligt er nog helemaal niks nu, omdat VolkerWessels afspraken constant niet nakomt.
Al sinds half december wacht ik op de montage van het aansluitpunt. Op donderdag 17 december 2020 was al de eerste afspraak, maar toen bleek dat de kabel niet goed lag en dat dit nog aangepast moest worden. De dag daarna heeft men zonder dat ik thuis de kabel doorgetrokken door de tegels in mijn carport te verwijderen. Deze tegels liggen nu nog los.
Aangezien ik daarna niks meer hoorde heb ik zelf contact opgenomen voor een nieuwe afspraak. Volgens degene die ik aan de telefoon kreeg kon dat niet worden ingepland en zou ik worden gebeld voor een afspraak. Helaas is dit niet meer gebeurd. In het nieuwe jaar heb ik toen maar weer zelf contact opgenomen. In overleg is toen de afspraak ingepland op 12 januari tussen 14.00 en 17.00. Die dag is er niemand meer gekomen. De dag daarna heb ik zelf weer contact op moeten nemen om na te vragen wat er gebeurd was. Men kon niet achterhalen waarom er niemand was gekomen.
Afgesproken is toen om de afspraak nogmaals in plannen, nu op 18 januari, in weer een ruim tijdvak tussen 14.00 en 17.00. Wederom is er ook nu weer niemand gekomen. Bij navraag gelijk op de dag zelf snapte men het ook niet en men zou overleggen met de aannemer en contact met mij opnemen. Geheel in lijn met het eerder niet nakomen van toezeggingen ben ik niet teruggebeld.
Aangezien ik er ook telefonisch niet uitkwam heb ik contact met T-mobile opgenomen, zij zouden ook contact met VolkerWessels hebben gehad en ik zou contact op kunnen nemen voor een afspraak. Toen ik dat probeerde bleek het ineens niet mogelijk om een afspraak in te plannen, maar moest ik wederom een tijdvak van 3 uur vrij maken. Gelet op het eerdere verloop heb ik dit afgewezen en heb ik weer contact opgenomen met T-mobile. Zij kwamen toen terug met een verhaal dat de kabel volgens VolkerWessels nog steeds niet goed ligt en dat er contact met mij zou worden opgenomen voor het vervolg. Niet geheel verrassend meer, maar ik heb niks meer van VolkerWessels vernomen.
Eigenlijk heb ik geen idee meer wat ik nu nog kan doen om mijn carport weer in goede staat te krijgen en werkende glasvezelaansluiting te krijgen.