Ik ben sinds afgelopen vrijdag overgestapt van kpn naar t-mobile. Alles werkte perfect bij kpn. Nu blijkt dat ik ineens geen signaal op mijn modem heb. Monteur geweest, alles geprobeerd, maar nee. Het werkt niet. Thuis bij mij ligt het probleem niet. Bellen, bellen en nog eens bellen. Uren in de wacht. Nu heb ik een complex probleem. De technische dienst pakt het op: duurt nog wel 7 dagen. Wat ????? nog 7 dagen. Ronduit belachelijk!! Geen voorrang of zo omdat ik al een week geen internet heb? Nee meneer, dat is de procedure van t- mobile!
Geen signaal bij installatie
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Opstartproblemen zijn natuurlijk nooit fijn, helemaal niet wanneer je in deze aangescherpte lock down gebruik wilt maken en afhankelijk bent van een goedwerkende, vaste verbinding. Sorry voor het ongemak! Je geeft aan dat er nog eens zeven dagen overheen gaan, dat is een maximum. Wanneer een gebruiker helemaal geen Internet heeft, komt het ticket in de prioriteitenbak terecht en zal er spoediger een oplossing worden gezocht. Die zeven dagen termijn is met de verwerkingstijd van de netbeheerder (KPN NetwerkNL) in acht nemend.
Ik zie dat je inmiddels gelukkig wel een Unlimited Internet voucher ontvangen hebt. Werkt de 4G-verbinding naar behoren? Kan ik nog iets anders voor je doen?
Zodra mijn collega's een terugkoppeling van KPN ontvangen hebben, zal jij een antwoord krijgen.
Houd alsjeblieft ook nog rekening met de volgende zaken:
- Houd je e-mail en telefoon in de gaten houden: je kunt een e-mail en/of SMS krijgen om een afspraak te maken als de techneuten dit nodig achten.
- Soms heeft KPN (netwerkbeheerder) extra informatie nodig, dan bellen zij op. Dit is met een anoniem nummer. Neemt je niet op? Dan kan het langer duren voor het probleem verholpen is.
- Je dient thuis te zijn tijdens de afspraak, ook bij werkzaamheden buiten de woning. KPN kan contact opnemen om te controleren of diensten werken.
- Zorg ervoor dat het FTU (Glasvezelaansluitpunt) of ISRA-punt makkelijk toegankelijk is voor de monteur.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.