Skip to main content
Beantwoord

Bestelling voltooien, TV pakket toevoegen

  • 26 november 2020
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Lieve,

Ik heb 13 november voor mijn nieuwe woning een internet abonnement besteld. Inmiddels is de modem bezorgd en werkt deze ook. Nu wil ik graag mijn abonnement wijzigen door hier TV aan toe te voegen (ik realiseerde mij niet dat dit een apart onderdeel is), maar ik krijg de melding “Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier het TV abonnement aanzetten.”.

Hoe kan ik de bestelling voltooien, zodat ik mijn abonnement kan uitbreiden?

Beste antwoord door Brian

Hi @Rick00001 Welkom bij T-Mobile Thuis! :slight_smile: Het duurde in dit geval even maar je My Thuis is nu bijgewerkt en je kan het TV pakket toevoegen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2020

Hi @Rick00001 Welkom bij T-Mobile Thuis! :slight_smile: Het duurde in dit geval even maar je My Thuis is nu bijgewerkt en je kan het TV pakket toevoegen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen