Goeiemiddag,
Op het moment loopt mijn contract via Ziggo, maar omdat ik er niet tevreden mee ben wil ik graag overstappen naar T-Mobile. Ik weet alleen niet of het uberhaupt kán: via Ziggo ontvang ik internet+tv namelijk via de coax kabel. Het internet komt in de huiskamer via een coax-outlet uit de muur en direct daarop ingeplugd zit een coax splitter waarvan één kabel naar een humax tv kastje gaat, en de ander naar de ziggo router.
In dit bericht lees ik dat T-Mobile geen internet via de coax kabel aanbiedt. Ik heb in ons huis gezocht, maar kan geen glasvezelaansluiting vinden. Op de T-Mobile postcode check ontvang ik echter het volgende bericht als ik m’n postcode invul:
Yes!
Op [Mijn Adres] is Internet beschikbaar met een verwachte maximumsnelheid van 100 Mbit/s downloaden en 30 Mbit/s uploaden beschikbaar.
Is er bij T-Mobile alsnog de mogelijkheid om over te stappen voor internet&tv, ondanks dat ik op het moment internet via coax heb? Als vereist is dat een monteur de aansluiting aanpast vind ik dat ook geen probleem. Het gaat mij erom dat ik niet Ziggo afsluit terwijl achteraf alsnog niet mogelijk blijkt om over te stappen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten uit Utrecht,
Michiel