Ik ben al een paar jaar tevreden met T-mobile voor mijn mobiel. Ziggo is mijn huidige internetleverancier en die vind ik te duur worden. Dus ik heb de check gedaan en jawel, glasvezel is mogelijk (ik woon in Segbroek). Daarom internet en tv aangevraagd. Ziggo opgezegd en nu alleen nog maar even aansluiten. Ik zie niet dat er iets gaat gebeuren. Ik lees dat er eerst nog handelingen nodig zijn. Daarom is niet aan te geven wanneer ik word aangesloten. Ik kan geen topic aanmaken hier omdat al mijn inlogs van T-mobile door elkaar lopen. Uiteindelijk dan maar via een ander e-mailadres een heel nieuw account aangemaakt. Ik zit me echt af te vragen of T-mobile het nou waar gaat maken dat ik per 1-7 tv kan kijken en internetten. Ik zie dat veel mensen via dit forum verder komen dus vandaar dat ik ook graag deze poging waag.
Aansluiting Glasvezel Segbroek
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Is 1 juli de gewenste overstapdatum en maak je gebruik van de overstapservice? 2 weken na je besteldatum ontvang je de werkelijke installatie datum die misschien een dag of 2 kan afwijken van de datum die jij hebt gekozen. In je T-Mobile thuis account kan je ook de status volgen van je bestelling.
Als de verbinding in de wijkcentrale nog niet gereed is kan het mogelijk langer duren. Indien je in een WBA gebied zit dan moet T-Mobile een ticket aanmaken voor KPN om de verbinding in de wijkcentrale in orde te maken en als je in een ODF gebied zit dus het eigen T-mobile glasvezelnetwerk waar 1000 Mbit beschikbaar is dan kan T-mobile dat zelf in de POP in orde maken.
Natuurlijk kunnen er wat problemen zijn waardoor het allemaal wat langer kan duren maar je zult pas betalen als de verbinding werkt en mocht het wat langer duren dan kan een Moderator je eventueel een unlimited internet voucher aanbieden die je kan gebruiken als hotspot.
Het installatiepakket zal hopelijk kort nadat de verbinding in orde is worden verstuurd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.