Skip to main content
Beantwoord

2 weken na installatie nog steeds geen glasvezel verbinding. Wanneer wel?

  • 7 april 2020
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Inmiddels twee weken geleden, op 25 maart is bij ons een modem van T-Mobile geïnstalleerd. De monteur vertelde ons dat er nog geen signaal was, maar dat meestal dezelfde dag geregeld zou zijn. Tot op heden, twee weken verder, kunnen we nog steeds geen gebruik maken van onze glasvezel aansluiting!

De aangeboden databundel om een hotspot te maken voldoet niet. Met twee mensen tegelijk mail ophalen is al een uitdaging. Er worden beloftes gedaan door mensen van het callcenter die niet nagekomen worden of er word doodleuk verteld dat we maar moeten wachten. We zijn het inmiddels spuug en spuug zat. Het zou heel fijn zijn als we in ieder geval zouden horen hoe lang die nog gaat duren, maar nog fijner is het wanneer het opgelost wordt.

 

Beste antwoord door Piotr

Hey @Schoos,

Hoe zuur ik de situatie ook voor je vind, is het volgens onze huisregels niet toegestaan om meerdere topics te openen met dezelfde vraag. Ik help je met alle liefde verder in dit topic:relaxed:

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2020

Hey @Schoos,

Hoe zuur ik de situatie ook voor je vind, is het volgens onze huisregels niet toegestaan om meerdere topics te openen met dezelfde vraag. Ik help je met alle liefde verder in dit topic:relaxed:


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen