Skip to main content
Beantwoord

ISRA punt ontbreekt


Bij installatie van het thuispakket bleek het ISRA-punt (althans wat ik dacht dat het ISRA-punt zou moeten zijn), een loze kabel in de muur. Ik heb nog wat stuc weggeslagen, om te zien of er rondom dit punt een andere kabel zou liggen. Maar helaas. Ik heb verder gekeken dan alleen de meterkast, maar zie nergens een kabel binnenkomen. Tevens heb ik een KLIC-orientatie aangevraagd. Deze gaf aan dat het ISRA punt op dezelfde plek binnen zou moeten komen als de groene kabel, maar ook hier is niets te zien.

Volgens KPN zou er wel een telefoonaansluiting moeten liggen. Wat kan ik hier het beste mee doen?

Beste antwoord door Folkert

Beste @Alexeadner 

Beste bel je de T-Mobile klantenservice en zeg dat je ISRA punt hersteld moet worden door KPN. Zij zetten dan e.e.a. in werking. Nadat de KPN monteur alles gerepareerd heeft kun je wellicht zelf je DSL modem aansluiten of alsnog een T-Mobile monteur laten komen.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

4 reacties

Folkert
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-SU
  • 3109 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2020

Beste @Alexeadner 

Beste bel je de T-Mobile klantenservice en zeg dat je ISRA punt hersteld moet worden door KPN. Zij zetten dan e.e.a. in werking. Nadat de KPN monteur alles gerepareerd heeft kun je wellicht zelf je DSL modem aansluiten of alsnog een T-Mobile monteur laten komen.

Groet, Folkert


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21689 reacties
  • 3 april 2020

Hallo @Alexeadner .welke kleur aders heeft de loze kabel, is het mogelijk om te kijken waar deze kabel precies vandaan komt?

Niks van bovenstaande te vinden in huis of de meterkast?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 april 2020
Waqqas schreef:

Hallo @Alexeadner .welke kleur aders heeft de loze kabel, is het mogelijk om te kijken waar deze kabel precies vandaan komt?

Niks van bovenstaande te vinden in huis of de meterkast?

Niks van bovenstaande. De kabel was 4 aderig (blauw rood, wit oranje even uit het hoofd) En 40cm lang nadat die uit het stucwerk los kwam. 

Ik ga contact opnemen met de klantenservice!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Alexeadner, welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! Ben je eruit gekomen met mijn collega’s van de klantenservice? Wat @Folkert aangeeft klopt helemaal: wij sturen dan via de techneuten de netwerkbeheerder aan (KPN) en zij zullen een monteur langs laten komen om het ISRA-punt te inspecteren en waar nodig repareren. Laat ons weten of het gelukt is. We zitten namelijk altijd voor je klaar op de Community! :wink:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen