Skip to main content
Beantwoord

Activering van signaal


  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Okee aangezien overall Corona maatregelen worden genomen. Komen monteurs niet meer bij iemand thuis. Dan proberen ze alles telefonisch te regelen. Ik heb afspraak staan voor 23 maart. Wanneer wordt mijn signaal geactiveerd?

 

Want ouwe bewoner had ook t mobile en ik zit nu op zijn internet met mijn kastje.

Met vriendelijke groet,

Vlad

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @vladik, supertof dat je klant bent geworden en gekozen hebt voor ons Glasvezelnetwerk! Welkom op de Community en bij de club! :smile: Je hebt helemaal gelijk dat Guidion in principe eerst belt en telefonisch hulp verstrekt voordat ze langskomen. Dat geldt echter niet voor installatieafspraken. Bij Glasvezel is het zo dat installatie door de monteur een vereiste is. Geen zorgen dus! Maandag de 23e komt de monteur bij je langs om jouw installatiepakket aan te sluiten. Dat is ook de dag dat jouw verbinding geactiveerd wordt. Het is ook al gelukt om een persoonlijke My T-Mobile Thuis account aan te maken zie ik, goed bezig. Mocht je straks iets willen wijzigen of inzien, kun je dat bijna altijd via My T-Mobile Thuis regelen.

Heel veel plezier met jouw abonnement straks en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar. Houd je veilig en sterk, goede gezondheid toegewenst!

 

@Waqqas en @Hidden.nld Bedankt voor jullie vlotte reacties, zo kunnen we iedereen zo goed mogelijk helpen!

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21782 reacties
  • 18 maart 2020

Hallo @vladik 

Normaal wordt het signaal pp de installatie datum geactiveerd, mochten er wijzigingen zijn dan wordt je hopelijk op de hoogte gebracht.


Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 18 maart 2020

@vladik dat is handig zeg.

als je internet weg valt moet je bij glasvezel even de mediaconvertor van de stroom halen. daarna moet het weer werken.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2020

Hoi @vladik, supertof dat je klant bent geworden en gekozen hebt voor ons Glasvezelnetwerk! Welkom op de Community en bij de club! :smile: Je hebt helemaal gelijk dat Guidion in principe eerst belt en telefonisch hulp verstrekt voordat ze langskomen. Dat geldt echter niet voor installatieafspraken. Bij Glasvezel is het zo dat installatie door de monteur een vereiste is. Geen zorgen dus! Maandag de 23e komt de monteur bij je langs om jouw installatiepakket aan te sluiten. Dat is ook de dag dat jouw verbinding geactiveerd wordt. Het is ook al gelukt om een persoonlijke My T-Mobile Thuis account aan te maken zie ik, goed bezig. Mocht je straks iets willen wijzigen of inzien, kun je dat bijna altijd via My T-Mobile Thuis regelen.

Heel veel plezier met jouw abonnement straks en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar. Houd je veilig en sterk, goede gezondheid toegewenst!

 

@Waqqas en @Hidden.nld Bedankt voor jullie vlotte reacties, zo kunnen we iedereen zo goed mogelijk helpen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen