Skip to main content
Beantwoord

Mijn aanvraag is nog steeds in behandeling (zou al 11-2 geactiveerd zijn)

  • 16 februari 2020
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik probeer mijn T-Mobile voor Thuis internet te installeren maar krijg geen DSL signaal. Als ik kijk naar de status van mijn bestelling ‘Je aanvraag is in behandeling’ denk ik dat er nog iets bij jullie is blijven hangen.

 

Grtz,

Elke

Beste antwoord door Brian

Hi @ElkevDuin, ik heb het meteen voor je nagekeken en ik kom een aantekening van een collega tegen. De aanvraag voor het abonnement is gedaan op het huisnummer maar ik zie in de aantekening dat de aanvraag voor het huisnummer met toevoeging A gedaan had moeten worden, klopt dat? In dat geval zullen we de huidige aanvraag moeten annuleren en de aanvraag voor het juiste huisnummer met toevoeging moeten doen. Als je wil dan kan ik dit voor je in gang zetten zodat jij er geen omkijken meer naar hebt. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met het volledige (juiste) adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer.

Voor de volledigheid, omdat het gaat om een ander adres is het technisch gezien een compleet nieuwe aanvraag. Het juiste adres moet dan opnieuw aangesloten worden vanaf de centrale dus hier gaat weer tijd overheen. Ik kan de aanvraag wel direct met spoed indienen wanneer je afziet van de bedenktijd, dan kunnen we direct een monteur in gaan plannen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 16 februari 2020

Hey @ElkevDuin 

Welkom bij T-mobile!

Is je installatiedatum al geweest?

Het zou ook kunnen dat er bijvoorbeeld in jouw thuis installatie iets niet helemaal correct is. Is bijvoorbeeld het DSL poortje van je modem aangesloten met het meegeleverde grijze dsl kabeltje op je ISRA waarop vervolgens de hoofdaansluiting op zit aangesloten zonder aftakkingen.

Indien de dsl kabel via een telefoonstekker is aangesloten op een wandcontactdoos, zou je eens kunnen kijken of alles goed zit aangesloten in de wandcontactdoos, alleen rood en blauw en heel misschien zou oranje/wit kunnen werken. Andere draadjes kun je weghalen


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2020

Hi, 

de leveringsdatum was 5-2-2020 en volgens de brief kon ik vanaf 11-2-2020 de installatie doen.

echter afgelopen weekend geprobeerd maar geen DSL signaal. Op twee manieren geprobeerd: op wandcontactdoos en rechtstreeks op ISRA punt. Beide zonder succes.

de status van de levering op de website is overigens nog ‘onderweg’ en bij de bestelling staat de status: ‘aanvraag in behandeling’


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2020

Hi @ElkevDuin, ik heb het meteen voor je nagekeken en ik kom een aantekening van een collega tegen. De aanvraag voor het abonnement is gedaan op het huisnummer maar ik zie in de aantekening dat de aanvraag voor het huisnummer met toevoeging A gedaan had moeten worden, klopt dat? In dat geval zullen we de huidige aanvraag moeten annuleren en de aanvraag voor het juiste huisnummer met toevoeging moeten doen. Als je wil dan kan ik dit voor je in gang zetten zodat jij er geen omkijken meer naar hebt. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met het volledige (juiste) adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer.

Voor de volledigheid, omdat het gaat om een ander adres is het technisch gezien een compleet nieuwe aanvraag. Het juiste adres moet dan opnieuw aangesloten worden vanaf de centrale dus hier gaat weer tijd overheen. Ik kan de aanvraag wel direct met spoed indienen wanneer je afziet van de bedenktijd, dan kunnen we direct een monteur in gaan plannen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen