Ik heb een maand geleden een nieuwe bestelling voor Internet Basic glasvezel ingestuurd. Maar heb ik nu nog geen leverdatum. How lang moet ik wachten voor een installatie afspraak?
geen leverdatum achter 1 maand wachttijd
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Supergaaf dat je klant wordt, welkom bij de club en op de Community! Logisch dat je de vraag stelt: waar blijft mijn aansluiting nou? Momenteel kampen we met een port tekort op ons eigen Glasvezelnetwerk.
Je ontvangt pas een SMS zodra er een port gereserveerd kan worden in de centrale. Zoals ik het nu zie, probeert de netwerkbeheerder elke dag een plekje voor jou te bemachtigen, maar is er tot op heden onvoldoende capaciteit. Dit is natuurlijk zeer spijtig, maar betekent absoluut niet dat we jou niet als klant willen verwelkomen! Sterker nog, ik zou niets liever willen. 😃 Het duurt overigens inderdaad erg lang, maar wanneer de verbinding nog niet gereed is, kunnen we daar niets aan wijzigen. De infrastructuur moet wel paraat zijn, voordat we een werkende verbinding kunnen garanderen. Sorry dat het tot zover nog niet gereed is. Ondanks alles, hoop ik dat je een prachtige week zult hebben!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.