Skip to main content
Beantwoord

Aanmelden voor klantvoordeel lukt niet

• 30 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 256 Bekeken

Hallo,

Ik heb mij proberen aan te melden voor klantvoordeel en voor t mobile thuis lijkt dat nu gelukt. Ik las op Tweakers dat een combinatie van 1 gbps thuis en onbeperkt mb's mobiel €50 per maand is. Als ik nu een unlimited bundel wil aanschaffen lijkt het dat ik €62,50 moet betalen voor de combinatie. Moet ik eerst een unlimited bundel aanschaffen waarna dit automatisch goedkoper wordt en ik €50 per maand ga betalen?

MVG

Beste antwoord door Waqqas

Hallo@Gijs461 

Ben je al akkoord gegaan met de nieuwe klantvoordeel voorwaarden in MY T-mobile onder klantvoordeel?

De actie geldt uitsluitend voor GO unlimited en internet only, dan betaal je €25 + €25, als je een beperkt mobiel abbonement hebt dan behoud je gewoon de kortingen op mobiel die je nu hebt.

Als je ook nog vast bellen en/of tv hebt betaal je hier apart voor bovenop die €25 voor internet.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20910 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2019

Hallo@Gijs461 

Ben je al akkoord gegaan met de nieuwe klantvoordeel voorwaarden in MY T-mobile onder klantvoordeel?

De actie geldt uitsluitend voor GO unlimited en internet only, dan betaal je €25 + €25, als je een beperkt mobiel abbonement hebt dan behoud je gewoon de kortingen op mobiel die je nu hebt.

Als je ook nog vast bellen en/of tv hebt betaal je hier apart voor bovenop die €25 voor internet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen