Beantwoord
Een boete van 125 euro betalen voor het retourneren van de modem
Om eerlijk te zijn, T-Mobile is echt rommelig en onacceptabel. Ik heb op 26 augustus 2019 alle wifi-apparatuur thuis bezorgd ... En toen kreeg ik 4 e-mails die ik een boete van € 125 moest betalen, En ik belde 4 keer en ze zeiden dat je probleem zou worden opgelost .. Ik stuurde ze zelfs een ontvangstbewijs van post.nl, en uiteindelijk zeiden ze dat je probleem zou worden opgelost, maar ik belde opnieuw en ze zeiden dat ik moest betalen. En na een maand geeft het bedrijf uw geld terug .. Dit is nogal belachelijk, ik zal nooit meer bij T-Mobile kopen. En ik zal al mijn vrienden en familie vertellen dat T-Mobile helemaal rommelig is, het is verschrikkelijk, service = 0
Beste antwoord door Piotr
Hey @Ali Rabiei ,
Ik baal dat je met zo'n gevoel ons hebt verlaten.😥 Over die onterechte boete hoef je je geen zorgen te maken. Mijn collega heeft een notitie achter gelaten dat je alles netjes hebt geretourneerd.
Mocht er een factuur volgen, geef ons dan een seintje. We dienen dan gelijk een vergoeding in voor dit bedrag. Ik kan jammer genoeg niet op voorhand al een vergoeding indienen, dit proces willen we graag in de toekomst aanpassen. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineelIk baal dat je met zo'n gevoel ons hebt verlaten.😥 Over die onterechte boete hoef je je geen zorgen te maken. Mijn collega heeft een notitie achter gelaten dat je alles netjes hebt geretourneerd.
Mocht er een factuur volgen, geef ons dan een seintje. We dienen dan gelijk een vergoeding in voor dit bedrag. Ik kan jammer genoeg niet op voorhand al een vergoeding indienen, dit proces willen we graag in de toekomst aanpassen. Sorry voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.