Skip to main content
Beantwoord

Overstapservice te laat

  • 30 september 2019
  • 2 reacties
  • 516 Bekeken

De overstapservice heb ik te laat in actie gezet (niet binnen 3 dagen gereageerd) nu is mijn vraag of het nog mogelijk is om dit als nog te doen.

Beste antwoord door Sander

Hi @J.Harms,

Ik geef graag extra uitleg. Het is in sommige gevallen nog mogelijk om de overstapservice aan te vragen. De opleverdatum moet dan minstens 16 dagen in de toekomt liggen. Aangezien jouw startdatum al op 16 oktober gepland staat, is dat niet meer mogelijk. Het is dus nu zaak om je oude provider snel op te zeggen. Op die manier minimaliseer je overlap.

Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, welkom alvast bij T-Mobile Thuis!
Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20396 reacties
  • 30 september 2019
Hallo @J.Harms

Ten eerste welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile community!

Volgens mij kan er achterafe met hulp van de T-Mobile moderators de overstapservice handmatig toegevoegd worden? Normaal gesproken dient de overstapservice al aangevraagd te worden tijdens het bestelproces.

Deze informatie staat erover in de FAQ:

Hoe regel ik de Overstapservice?
Verberg inhoud
Zodra je je bestelling plaatst op onze website kan je de gewenste ingangsdatum van je abonnement doorgeven. Je kunt ervoor kiezen om extra snel opgeleverd te worden (groene datum). Let op! Indien je hier voor kiest is de overstapservice
niet mogelijk. Indien je voor een blauwe datum kiest krijg je de optie om de overstap door ons te laten regelen.

Doe je je bestelling in de T-Mobile Shop of via een verkoper aan de deur? Controleer dan goed of de overstapservice vermeld staat op je bevestiging.

Wat heb ik nodig voor de Overstapservice?
Verberg inhoud
Zodra je aangeeft gebruik te willen maken van de Overstapservice hebben we nog wat gegevens van je oude provider nodig. Zo weten we bij wie we moeten aankloppen. Dit kan je aan ons doorgeven via je persoonlijke account van My T-Mobile Thuis. Doe dit wel binnen één week nadat je je bestelling hebt geplaatst. Wacht je langer is het helaas niet meer mogelijk de overstap aan te vragen.

Ga hiervoor naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd hiervoor de volgende gegevens bij de hand:

* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* De laatste 3 cijfers van je IBAN
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Let op: we kunnen maar één provider voor je opzeggen. Neem je je diensten af bij verschillende providers zal je een keuze moeten maken welke provider wij voor je opzeggen. De andere provider(s) zal je vervolgens zelf moeten opzeggen.

Klik vervolgens op Verstuur.



We zullen even een reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze lezen actief mee in de community topics.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 7 oktober 2019
Hi @J.Harms,

Ik geef graag extra uitleg. Het is in sommige gevallen nog mogelijk om de overstapservice aan te vragen. De opleverdatum moet dan minstens 16 dagen in de toekomt liggen. Aangezien jouw startdatum al op 16 oktober gepland staat, is dat niet meer mogelijk. Het is dus nu zaak om je oude provider snel op te zeggen. Op die manier minimaliseer je overlap.

Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, welkom alvast bij T-Mobile Thuis!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen