Beantwoord
T-Mobile Thuis Geen internet tussen de overstap en installatie datum?
Goedemorgen,
Ik stap over van XS4ALL (glasvezel) naar T-Mobile. De overstapdatum is op 7 oktober. Ik heb net met Guidion een afspraak voor het aansluiten kunnen maken op 10 oktober. Dit zou inhouden dat we een aantal dagen geen internet, TV, of telefoon hebben. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Is het mogelijk om de installatie zelf te doen, zo dat we in ieder geval internet hebben?
Met vriendelijke groet,
Dennis
Ik stap over van XS4ALL (glasvezel) naar T-Mobile. De overstapdatum is op 7 oktober. Ik heb net met Guidion een afspraak voor het aansluiten kunnen maken op 10 oktober. Dit zou inhouden dat we een aantal dagen geen internet, TV, of telefoon hebben. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Is het mogelijk om de installatie zelf te doen, zo dat we in ieder geval internet hebben?
Met vriendelijke groet,
Dennis
Beste antwoord door Geniva
Hi @Dennis H. , Wat leuk dat je voor T-Mobile heb gekozen! Op de website staat alles wat je wil weten over de installatie. Tevens word er in een video uitgelegd wat de monteur bij jou komt doen. Ik zie dat @TAVL al heel goed heeft uitgelegd waarom het verstandig is om dit door de monteur te laten installeren. Je komt met de overstapservice inderdaad niet zonder diensten te zitten. Als onze installatiedatum afwijkt van de eerder afgesproken datum geven wij dit ook door bij je oude provider. De onderlinge afspraak die wij met hen maken is dat zij hun diensten pas stopzetten als onze modem geïnstalleerd en online is. Dus ik zou zeggen lean back and relax en laat het werk lekker voor je doen! Zo weet je zeker dat het goed zit.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.