Beantwoord
De overstap is niet goed gegaan
Ik heb eind juni mijn contract voor Internet bij KPN per 31 juli beëindigd, zodat ik dit bij T-mobile kon aangaan. De overstap is niet goed gegaan. Ik had een afspraak voor een monteur op 5 augustus op jullie aangeven. De materialen zouden binnen een week opgestuurd worden, maar kwamen midden in mijn vakantie aan. De dag na mijn vakantie zou de monteur langskomen voor installatie, maar ik had geen router. Op 5 augustus was echter het ophaalpunt gesloten en kon de installatie daardoor niet doorgaan.
Ik heb daarom op maandag 5 augustus contact gezocht met de klantenservice van Guideon en T-mobile en daarna weer met Guideon. Beiden verwezen naar elkaar. Eke keer sta je 20 minuten in de wacht en wordt je niet fatsoenlijk geholpen. Je kunt geen nieuwe afspraak maken – die minder dan een maand in de toekomst ligt.
Als je vraagt wie je spreekt, wil de betreffende medewerker alleen zijn voornaam geven, maar niet zijn achternaam. Het gesprek met de medewerkers verliep bij beiden instanties heel stroef en er werd met een ondertoon gesproken. Ik heb hierop aangegeven dat dit niet juiste manier is om met klanten om te gaan. Er is met een nare toon terug antwoord gegeven. Uiteindelijk kon ik een afspraak maken voor installatie op 21 augustus. Er werd echter in mijn oor opgehangen zonder mij deze afspraak te bevestigen. Ik heb nooit per mail een bevestiging van deze afspraak ontvangen. Ik ben niet gediend van dit gedrag Ik ben van mening dat de medewerker hierop aangesproken moet worden.
Uiteindelijk heb ik contact gezocht met de monteur. Wat een topper. Die heeft alle ellende een dag later verholpen, door even langs te komen bij mij thuis en de installatie te verzorgen. Binnen tien minuten was hij klaar. Wat een toffe peer en goedgemutste kerel. Hij mag een salarisverhoging van mij krijgen. De medewerkers van de klantenservice mogen jullie naar huis sturen. Daar heb je niets aan. En verbeter de website eens, zodat ik tenminste een klacht in kan dienen.
Graag ontvang ik een adequate antwoord op mijn verhaal.
Met vriendelijke groeten,
Lilian Vink
Ik heb daarom op maandag 5 augustus contact gezocht met de klantenservice van Guideon en T-mobile en daarna weer met Guideon. Beiden verwezen naar elkaar. Eke keer sta je 20 minuten in de wacht en wordt je niet fatsoenlijk geholpen. Je kunt geen nieuwe afspraak maken – die minder dan een maand in de toekomst ligt.
Als je vraagt wie je spreekt, wil de betreffende medewerker alleen zijn voornaam geven, maar niet zijn achternaam. Het gesprek met de medewerkers verliep bij beiden instanties heel stroef en er werd met een ondertoon gesproken. Ik heb hierop aangegeven dat dit niet juiste manier is om met klanten om te gaan. Er is met een nare toon terug antwoord gegeven. Uiteindelijk kon ik een afspraak maken voor installatie op 21 augustus. Er werd echter in mijn oor opgehangen zonder mij deze afspraak te bevestigen. Ik heb nooit per mail een bevestiging van deze afspraak ontvangen. Ik ben niet gediend van dit gedrag Ik ben van mening dat de medewerker hierop aangesproken moet worden.
Uiteindelijk heb ik contact gezocht met de monteur. Wat een topper. Die heeft alle ellende een dag later verholpen, door even langs te komen bij mij thuis en de installatie te verzorgen. Binnen tien minuten was hij klaar. Wat een toffe peer en goedgemutste kerel. Hij mag een salarisverhoging van mij krijgen. De medewerkers van de klantenservice mogen jullie naar huis sturen. Daar heb je niets aan. En verbeter de website eens, zodat ik tenminste een klacht in kan dienen.
Graag ontvang ik een adequate antwoord op mijn verhaal.
Met vriendelijke groeten,
Lilian Vink
Beste antwoord door Piotr
Hey Lilian,
Jeetje wat jammer om te horen dat onze samenwerking zo stroef is begonnen! Dit had ik graag anders gezien. Wél super om te lezen dat de monteur je installatie alsnog in orde heeft gemaakt. Hoe je te woord bent gestaan door mijn collega kan ik niet goed praten, dit is absoluut niet de wijze hoe wij klanten van service voorzien. Je kunt bij ons altijd terecht met vragen of voor hulp, we staan altijd voor je klaar! Voor al het ongemak heb ik ervoor gezorgd dat er binnenkort een kleinigheidje bij je thuis arriveert. ☺️
Bekijk origineelJeetje wat jammer om te horen dat onze samenwerking zo stroef is begonnen! Dit had ik graag anders gezien. Wél super om te lezen dat de monteur je installatie alsnog in orde heeft gemaakt. Hoe je te woord bent gestaan door mijn collega kan ik niet goed praten, dit is absoluut niet de wijze hoe wij klanten van service voorzien. Je kunt bij ons altijd terecht met vragen of voor hulp, we staan altijd voor je klaar! Voor al het ongemak heb ik ervoor gezorgd dat er binnenkort een kleinigheidje bij je thuis arriveert. ☺️
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.