Beantwoord
Inloggen lukt niet T-Mobile thuis
Hallo,
Gisteren heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij T-Mobile Thuis. Voor de overstapservice moet ik inloggen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven, maar ik kan niet inloggen.
Ik heb een account aangemaakt (met mijn hotmail), hier heb ik ook een mail van gehad dat deze actief is. Daarna kreeg ik de (denk ik) geautomatiseerde mail vanuit mijn abonnement om een T-Mobile Thuis account te maken, maar het lukt me niet om in te loggen, zowel bij mijn @hotmail als de @t-mobilethuis.nl krijg ik het bericht dat dit niet werkt en dat alleen @t-mobilethuis.nl wordt geaccepteerd, welke ik dus zojuist heb ingevoerd.
Ik hoor graag of dit verholpen kan worden zodat ik zsm de overstapservice kan activeren.
Gisteren heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij T-Mobile Thuis. Voor de overstapservice moet ik inloggen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven, maar ik kan niet inloggen.
Ik heb een account aangemaakt (met mijn hotmail), hier heb ik ook een mail van gehad dat deze actief is. Daarna kreeg ik de (denk ik) geautomatiseerde mail vanuit mijn abonnement om een T-Mobile Thuis account te maken, maar het lukt me niet om in te loggen, zowel bij mijn @hotmail als de @t-mobilethuis.nl krijg ik het bericht dat dit niet werkt en dat alleen @t-mobilethuis.nl wordt geaccepteerd, welke ik dus zojuist heb ingevoerd.
Ik hoor graag of dit verholpen kan worden zodat ik zsm de overstapservice kan activeren.
Beste antwoord door Piotr
Hey @lgdupree , is het nog gelukt met het inloggen? Ik wil je hier graag verder bij helpen! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat je kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.