Beantwoord
monteur inplannen DSL installatie
Ik heb een monteur nodig en wil graag een afspraak maken. Met behulp van de sms ingelogd om dit te doen. Is de eerstvolgende mogelijkheid pas 26 augustus. Dit is over 4 weken. Nu heb ik nog Ziggo dus een paar dagen is niet erg. Maar dadelijk is dat afgelopen en zit ik zonder.
Of dit moet sneller of ik wil weer terug naar Ziggo.
Of dit moet sneller of ik wil weer terug naar Ziggo.
Beste antwoord door TAVL
Goedemiddag @Evolution ,
Bij een glasvezel of DSL aansluiting geldt de volgende stelregel:
Je kunt van de wettelijke bedenktijd af zien. Dan begint het activatieproces direct na het afzien van deze bedenkttijd. Dit doe je via jouw Mijn omgeving.
Na de wettelijke bedenktijd is het niet zonder meer mogelijk om de aanvraag kosteloos op te zeggen. Als je al bezig bent met inplannen, dan is is deze periode voorbij. Je kunt altijd met Guidion, de installatiepartner, bellen of het mogelijk is om eerder aangesloten te worden, maar dit zal nooit weken eerder zijn. Het is afhankelijk wanneer de netwerkprovider de lijn geactiveerd kan hebben. Wellicht kan webcare iets betekenen.
Als je gebruik hebt gemaakt van overstapservice dan zal ZIGGO niet voor de installatiedatum afgesloten worden.
Bekijk origineelBij een glasvezel of DSL aansluiting geldt de volgende stelregel:
- 2 weken wettelijke bedenktijd vanaf het moment dat je de aanvraag indient.
- Na de bedenktijd kost het ca. 4 weken om de activatie te regelen.
Je kunt van de wettelijke bedenktijd af zien. Dan begint het activatieproces direct na het afzien van deze bedenkttijd. Dit doe je via jouw Mijn omgeving.
Na de wettelijke bedenktijd is het niet zonder meer mogelijk om de aanvraag kosteloos op te zeggen. Als je al bezig bent met inplannen, dan is is deze periode voorbij. Je kunt altijd met Guidion, de installatiepartner, bellen of het mogelijk is om eerder aangesloten te worden, maar dit zal nooit weken eerder zijn. Het is afhankelijk wanneer de netwerkprovider de lijn geactiveerd kan hebben. Wellicht kan webcare iets betekenen.
Als je gebruik hebt gemaakt van overstapservice dan zal ZIGGO niet voor de installatiedatum afgesloten worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.