Beantwoord
Overstap Tele2 naar T-mobile met glasvezel KPN
Vandaag heb ik de overstap naar T-mobile gemaakt vanuit Tele2. Hier wordt 30 euro aan overstapkosten voor in rekening gebracht. In november krijg ik glasvezel van KPN. Moet ik in november dan weer aansluitkosten betalen voor het aansluiten op glasvezel? Is het dan voordeliger om in november pas de overstap naar T-mobile te maken?
Beste antwoord door Piotr
Hey @LevinaDela ,
Top dat je overweegt om T-Mobile Thuis te nemen!😄 Vorige maand liep er een mooie actie waarbij je geen activatiekosten hoefde te betalen. Momenteel is die actie afgelopen. Ik durf niet aan te geven of er tegen die tijd een soortgelijke actie zal volgen. Hoe dan ook ben je van harte welkom!
Bekijk origineelTop dat je overweegt om T-Mobile Thuis te nemen!😄 Vorige maand liep er een mooie actie waarbij je geen activatiekosten hoefde te betalen. Momenteel is die actie afgelopen. Ik durf niet aan te geven of er tegen die tijd een soortgelijke actie zal volgen. Hoe dan ook ben je van harte welkom!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.