Beantwoord
nieuwe glasvezel klant - vertraging oplevering
Ik heb vandaag bezoek gehad van de monteur, om glasvezel aan te sluiten.
Maar we hebben nog geen verbinding. Op de router, brandt nog 1 rood lampje. Het 'internet' lampje.
Hij heeft in de meterkast de glasvezel aansluiting gemaakt. Heeft de router aangesloten.
Er werd bij gezegd, als dat lampje op de router en bij de glasvezel aansluiting het lampje brandt. Kun je de tv aansluiting erop zetten.
Geen idee, hoe nu verder
Maar we hebben nog geen verbinding. Op de router, brandt nog 1 rood lampje. Het 'internet' lampje.
Hij heeft in de meterkast de glasvezel aansluiting gemaakt. Heeft de router aangesloten.
Er werd bij gezegd, als dat lampje op de router en bij de glasvezel aansluiting het lampje brandt. Kun je de tv aansluiting erop zetten.
Geen idee, hoe nu verder
Beste antwoord door Sander
Hi @Ka38tje ,
Bedankt voor de update. Weet dat we ons best doen. Wij staan aan jouw kant - ook wij willen jou zo snel mogelijk online hebben.
Nog een korte update vanuit mijn kant:
Ik hoop dat ze snel contact opnemen. Zij zijn in dit geval de netwerkbeheerder. Zij gaan over de lijnactivatie en de verbinding tussen het modem en de wijkkast. Ik duim met je mee. Houd jij ons ook op de hoogte van de ontwikkelingen?
Bekijk origineelBedankt voor de update. Weet dat we ons best doen. Wij staan aan jouw kant - ook wij willen jou zo snel mogelijk online hebben.
Nog een korte update vanuit mijn kant:
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. Er wordt spoedig contact met je opgenomen. Houd er rekening mee dat de leverancier je anoniem kan bellen.
Ik hoop dat ze snel contact opnemen. Zij zijn in dit geval de netwerkbeheerder. Zij gaan over de lijnactivatie en de verbinding tussen het modem en de wijkkast. Ik duim met je mee. Houd jij ons ook op de hoogte van de ontwikkelingen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.