Skip to main content
Beantwoord

waarom stuurt t-mobile een 'perform' bevestiging naar oude provider als de nieuwe verbinding nog niet werkend is opgeleverd??

Terwijl de monteur in huis constateert dat installatie niet gaat lukken, want er is een probleem met de glasvezel verbinding, stuurt T-mobile wel al een 'ready to perform' melding naar mijn oude provider, die vervolgens Internet en vaste tel lijn afsluit.
Ik heb nu via T-mobile geen internet, geen telefoon en geen TV. Beiden organisaties zeggen helaas pindakaas: eea is niet terug te draaien.

Ik ben wel veel tijd&euro's kwijt aan het oplossen van dit probleem, bv bellen met mobiel, aankoop van een mobiel + simkaart met data voor hotspot etc. , terwijl T-mobile geen toezegging wil doen over eventuele vergoeden van extra kosten.

Beste antwoord door Brian

Er is al een vergelijkbaar topic aangemaakt, ik stel voor dat we daar verder gaan zodat we alle informatie op één plek houden. Dit topic gesloten.
Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8078 reacties
  • 9 juli 2019
Beste @PGRRRRRRRRRR Graag bij Een onderwerp houden, telkens nieuwe topics openen over hetzelfde probleem is tegen de forumregels.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 juli 2019
De vorige provider het internet laten afsluiten en als nieuwe provider geen internet leveren is tegen de klant-is-koning -regels,

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2019
Er is al een vergelijkbaar topic aangemaakt, ik stel voor dat we daar verder gaan zodat we alle informatie op één plek houden. Dit topic gesloten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen