Beantwoord
waarom geeft T-Mobile zulke slechte service? en laat nieuwe klanten barsten?
Vrijdag netjes T-Mobile thuis geïnstalleerd dat dacht ik dus, nee werkte niet dus bellen met t mobile Thuis.
Het lampje van de wereld bol werd niet geel maar rood.
Antwoord T-Mobile wij ja ik kan het modem ook niet bereiken vanaf hier wij ik geeft u een link daar kan u een monteur aanvragen. Ok zaterdag ochtend 09.00 gebeld .... monteur kan over 3 weken! What 2 weken antwoord het is druk dus weer T-Mobile bellen wij ja uch daar kunnen wij niets aan doen echt geloof ons maar, dus vraag ik voor een tussen oplossing meneer sorry is er niet u moet gewoon blijven zeuren bij dat bedrijf.
Ja als u T-Mobile simkaart had kon ik wat voor u doen nu sorry ik kan niets.
What the f.. ik ben vrijdag klant geworden en ik moet zelf voor een monteur zorgen, ik moet zelf alle kosten maken welke ik nu maak vanwege internet en bellen
Ik moet zelf de problemen oplossen welke ik niet gemaakt heb maar T-Mobile.
Dat T-Mobile het druk heeft zien ik als klant moet soms 40 min wachten op eindelijk contact met klanten service!
Wat ontzettend waardeloos en wat slecht dan T-Mobile dat ze geen alternatief hebben en nieuwe klanten niet HELPEN maar gewoon zeggen sorry u moet maar wachten?
T mobile ik ga als nog mijn abonnement opzeggen zonder extra kosten en zal via consumentenbond en radar- kassa en ombudsman deze wan praktijk kundig maken .
Ik ben woedend!dit is nu al 3 dagen
Het lampje van de wereld bol werd niet geel maar rood.
Antwoord T-Mobile wij ja ik kan het modem ook niet bereiken vanaf hier wij ik geeft u een link daar kan u een monteur aanvragen. Ok zaterdag ochtend 09.00 gebeld .... monteur kan over 3 weken! What 2 weken antwoord het is druk dus weer T-Mobile bellen wij ja uch daar kunnen wij niets aan doen echt geloof ons maar, dus vraag ik voor een tussen oplossing meneer sorry is er niet u moet gewoon blijven zeuren bij dat bedrijf.
Ja als u T-Mobile simkaart had kon ik wat voor u doen nu sorry ik kan niets.
What the f.. ik ben vrijdag klant geworden en ik moet zelf voor een monteur zorgen, ik moet zelf alle kosten maken welke ik nu maak vanwege internet en bellen
Ik moet zelf de problemen oplossen welke ik niet gemaakt heb maar T-Mobile.
Dat T-Mobile het druk heeft zien ik als klant moet soms 40 min wachten op eindelijk contact met klanten service!
Wat ontzettend waardeloos en wat slecht dan T-Mobile dat ze geen alternatief hebben en nieuwe klanten niet HELPEN maar gewoon zeggen sorry u moet maar wachten?
T mobile ik ga als nog mijn abonnement opzeggen zonder extra kosten en zal via consumentenbond en radar- kassa en ombudsman deze wan praktijk kundig maken .
Ik ben woedend!dit is nu al 3 dagen
Beste antwoord door Brian
Hi @H.kuijper , ai dat is geen lekkere binnenkomen. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk weer online te krijgen en ik zie dat mijn collega je ondertussen al een voucher heeft gestuurd zodat je tijdelijk internet via je mobiel verbinding hebt.
Wat je vaste verbinding betreft zou ik graag nog wat met je nalopen. Waar heb je de modem op dit moment op aangesloten? Zit deze rechtstreeks op het ISRA-punt (het aansluitpunt waar het internet 'van buiten' de woning binnen komt) in de meterkast of heb je deze toevallig op een wandcontactdoos aangesloten? Als dat laatste het geval is probeer het dan even rechtstreeks op de ISRA. Soms is het wat lastig om te zien wat het precies is, je kan hier eventueel een foto plaatsen, dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineelWat je vaste verbinding betreft zou ik graag nog wat met je nalopen. Waar heb je de modem op dit moment op aangesloten? Zit deze rechtstreeks op het ISRA-punt (het aansluitpunt waar het internet 'van buiten' de woning binnen komt) in de meterkast of heb je deze toevallig op een wandcontactdoos aangesloten? Als dat laatste het geval is probeer het dan even rechtstreeks op de ISRA. Soms is het wat lastig om te zien wat het precies is, je kan hier eventueel een foto plaatsen, dan kijk ik graag met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.