Beantwoord
Stekker voor wandcontactdoos niet meegeleverd in installatie pakket
Beste,
Ik heb zojuist mijn installatiepakket opgehaald en probeer m'n internet aan te sluiten. Hieronder foto's van de twee punten die ik kan vinden als eventuele 'hoofdaansluiting' in het huis. Ik ging ervan uit dat het de bovenste was maar in mijn pakket zit - in tegenspraak met wat jullie installatie video en de handleiding zeggen - geen stekker die hierop aangesloten kan worden.
Graag zou ik bevestiging hebben dat dit inderdaad de hoofdaansluiting is en indien dat klopt graag de stekker nagezonden krijgen.
Vriendelijke groet,
Jikkie Verlare
Ik heb zojuist mijn installatiepakket opgehaald en probeer m'n internet aan te sluiten. Hieronder foto's van de twee punten die ik kan vinden als eventuele 'hoofdaansluiting' in het huis. Ik ging ervan uit dat het de bovenste was maar in mijn pakket zit - in tegenspraak met wat jullie installatie video en de handleiding zeggen - geen stekker die hierop aangesloten kan worden.
Graag zou ik bevestiging hebben dat dit inderdaad de hoofdaansluiting is en indien dat klopt graag de stekker nagezonden krijgen.
Vriendelijke groet,
Jikkie Verlare
Beste antwoord door Pilovali
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,
De eerste foto kan een aansluitpunt zijn Het lijkt erop dat dit geen ISRA is, waarschijnlijk zit er een hoofdaansluiting ergens anders. (de tweede is coax, voor kabel providers zoals Ziggo).
Dit is een lijst met mogelijke aansluitpunten:
Je zou een telefoonstekker moeten hebben, zoals aangegeven in de handleiding:
Klopt het dat je die stekker mist? Normaal gesproken moet die stekker, zoals aangegeven in de handleiding, in de doos zitten.
Bekijk origineelDit is een lijst met mogelijke aansluitpunten:
Je zou een telefoonstekker moeten hebben, zoals aangegeven in de handleiding:
Klopt het dat je die stekker mist? Normaal gesproken moet die stekker, zoals aangegeven in de handleiding, in de doos zitten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.