Beantwoord
TV foutmelding bij installatie
Ik heb per 1 juni T-mobile thuis. Dat wil zeggen: internet werkt, de tv-aansluiting niet. Ik krijg telkens de melding: Unable to get upgrade firmware. Na contact met de klantenservice (pfff... duurt te lang!) bleek dat er problemen zijn met de combinatievan modem (Zyxel) en T-mobile kastje. Dan denk ik: waarom leveren jullie deze combinatie dan? Maar dat zal wel kort door de bocht zijn. Mijn vraag is of er meer mensen zijn die hier last van hebben. En natuurlijk ben ik heel benieuwd hoe lang het duurt voordat dit is opgelost. Ik kom uit Haarlem, als dit van belang is.
Beste antwoord door fonsstam
Ik ben van mijn problemen af (Nou ja, als het gaat om mijn tv-aansluiting. Over de rest van mijn problemen gaan we het hier niet hebben ;)) Na de zoveelste poging begon de decoder spontaan de update te downloaden en installeren. Werkt nu prima. Bedankt voor het meedenken!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.