Skip to main content
Beantwoord

Over 7 dagen verloopt huidige abonnement en nog niets gehoord van Guidion


Hi, eind deze maand hebben jullie netjes voor me mijn XS4All opgezegd.
Ik heb nog niets van de installateur gehoord, die nodig is voor glasvezel.
Ik ben niet alle dagen thuis, lijkt me rijkelijk laat dat de afspraak nog gepland moet worden.
Gaat dit wel goed??

Beste antwoord door Brian

Hi @notabelen, geen zorgen, de aansluiting is wat vertraagd maar je ontvangt zeker bericht van ons. In de tussentijd blijft je abonnement bij XS4All gewoon doorlopen en zodra wij je aangesloten hebben geven wij aan XS4All door dat zij het abonnement stop kunnen zetten. Zo kom je dus niet zonder internet te zitten en betaal je nooit dubbel!
Bekijk origineel

2 reacties

  • 0 reacties
  • 23 mei 2019
Geen bericht gehad met de monteurs planner, ik kreeg een sms met link.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2019
Hi @notabelen, geen zorgen, de aansluiting is wat vertraagd maar je ontvangt zeker bericht van ons. In de tussentijd blijft je abonnement bij XS4All gewoon doorlopen en zodra wij je aangesloten hebben geven wij aan XS4All door dat zij het abonnement stop kunnen zetten. Zo kom je dus niet zonder internet te zitten en betaal je nooit dubbel!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen