Skip to main content
Beantwoord

Upgrade internet nog niet geactiveerd (verlenging)


Geachte heer/mevrouw,

Mijn verlenging van mijn nieuwe Tmobile thuis abonnement is nog niet doorgevoerd (internet zou van 100 naar 500Mbit gaan) De status van de bestelling staat nog op "Je aanvraag is in behandeling"

Nieuwe contractdatum is 20-05-2019 (vandaag) Is er iets misgegaan?

Groet,

Sander

Beste antwoord door Brian

Hi @sander54321, ik heb het nog even voor je nagekeken en het duurde inderdaad een dag langer om de snelheid om te zetten omdat je ook omgezet moest worden in de centrale. Je verlenging is dus per 21-05-2019 ingegaan. Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en als je nog vragen hebt stel het dan gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 mei 2019
sander54321 schreef:
Geachte heer/mevrouw,

Mijn verlenging van mijn nieuwe Tmobile thuis abonnement is nog niet doorgevoerd (internet zou van 100 naar 500Mbit gaan) De status van de bestelling staat nog op "Je aanvraag is in behandeling"

Nieuwe contractdatum is 20-05-2019 (vandaag) Is er iets misgegaan?

Groet,

Sander



Snelheid is nu wel in orde. Blijkbaar duurde het een dag langer.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 23 mei 2019
Hi @sander54321, ik heb het nog even voor je nagekeken en het duurde inderdaad een dag langer om de snelheid om te zetten omdat je ook omgezet moest worden in de centrale. Je verlenging is dus per 21-05-2019 ingegaan. Heel veel plezier met je nieuwe abonnement en als je nog vragen hebt stel het dan gerust!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen