Beantwoord
Slechte 1ste ervaring met Guidion en T-Mobile thuis
Beste
Na een bericht, afgelopen dinsdag 12mei, dat ik mijn installatie kon inplannen, kwam ik er tot mijn verbazing achter dat de installatie van T-Mobile thuis pas op 3 juni, ruim 7 dagen na het einde van het KPN abonnement, plaats kon vinden!
Na 90+ minuten in contact met zowel Guidion als T-mobile het volgende resultaat:
- Guidion: installatie kan op zn vroegst 29 mei, hiervoor neemt iemand woensdag 13 mei contact met u op
- Guidion: graag zelf met t-mobile bellen om te kijken of er een overstap service is en of de datum met beeindiging KPN uitgesteld kan worden tot 29 mei
- t-mobile: goh wat gek dat zit zo loopt...we zoeken dit uit en bellen u terug....ik werd idd teruggebeld en de datum is aangepast op 29 mei..vervelend omdat we bij KPN weg willen en nu naast hogere kosten ook nog steeds een slechte service hebben...maar goed!
- Guidion: belt terug op woensdag 13 mei...om te melden dat ik vanwege een overstapservice niet al teveel problemen zal hebben en installatie op 6 juni mogelijk is...en dat ik het verder maar zelf met t-mobile moet regelen
Kortom: "ik vraag of het zo snel mogelijk geregeld kan worden en ipv een datum eerder wordt het later...daarnaast mag ik het zelf verder met t-mobile regelen!"
Beste Guidion en t-mobile, dit kan toch niet de bedoeling zijn!
Graag ontvang ik uiterlijk maandag jullie reactie met een passende oplossing.
Bellen mag altijd.
mvg
DavidJan
Na een bericht, afgelopen dinsdag 12mei, dat ik mijn installatie kon inplannen, kwam ik er tot mijn verbazing achter dat de installatie van T-Mobile thuis pas op 3 juni, ruim 7 dagen na het einde van het KPN abonnement, plaats kon vinden!
Na 90+ minuten in contact met zowel Guidion als T-mobile het volgende resultaat:
- Guidion: installatie kan op zn vroegst 29 mei, hiervoor neemt iemand woensdag 13 mei contact met u op
- Guidion: graag zelf met t-mobile bellen om te kijken of er een overstap service is en of de datum met beeindiging KPN uitgesteld kan worden tot 29 mei
- t-mobile: goh wat gek dat zit zo loopt...we zoeken dit uit en bellen u terug....ik werd idd teruggebeld en de datum is aangepast op 29 mei..vervelend omdat we bij KPN weg willen en nu naast hogere kosten ook nog steeds een slechte service hebben...maar goed!
- Guidion: belt terug op woensdag 13 mei...om te melden dat ik vanwege een overstapservice niet al teveel problemen zal hebben en installatie op 6 juni mogelijk is...en dat ik het verder maar zelf met t-mobile moet regelen
Kortom: "ik vraag of het zo snel mogelijk geregeld kan worden en ipv een datum eerder wordt het later...daarnaast mag ik het zelf verder met t-mobile regelen!"
Beste Guidion en t-mobile, dit kan toch niet de bedoeling zijn!
Graag ontvang ik uiterlijk maandag jullie reactie met een passende oplossing.
Bellen mag altijd.
mvg
DavidJan
Beste antwoord door Striker
dutchdj schreef:
Beste
Bij het gebruik maken van de overstapservice wordt de dienst van je vorige provider pas beëindigd als de nieuwe in gebruik is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een niet werkende aansluiting omdat de datum iets is opgeschoven.
Heb je zelf opgezegd bij KPN? Bel dan de klantenservice van ze van geef aan dat je opzegdatum moet opschuiven naar 6 juni. Dit kan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.