Skip to main content
Beantwoord

overstapservice


goedenavond!!
Ik ben sinds eergisteren een nieuwe klant bij T-Mobile alles in 1 en wil gebruik maken van de overstapservice!!Maar kom ik kom in my T-Mobile thuis nergens het tabblad overstappen tegen?
Doe ik iets fout?

Beste antwoord door Seccie

Hallo @martijn.72,

Ten eerste welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile community!
Volgens mij kan er achterafe met hulp van de T-Mobile moderators de overstapservice handmatig toegevoegd worden? Normaal gesproken dient de overstapservice al aangevraagd te worden tijdens het bestelproces.

Deze informatie staat erover in de FAQ:

Hoe regel ik de Overstapservice?
Verberg inhoud
Zodra je je bestelling plaatst op onze website kan je de gewenste ingangsdatum van je abonnement doorgeven. Je kunt ervoor kiezen om extra snel opgeleverd te worden (groene datum). Let op! Indien je hier voor kiest is de overstapservice
niet mogelijk. Indien je voor een blauwe datum kiest krijg je de optie om de overstap door ons te laten regelen.

Doe je je bestelling in de T-Mobile Shop of via een verkoper aan de deur? Controleer dan goed of de overstapservice vermeld staat op je bevestiging.

Wat heb ik nodig voor de Overstapservice?
Verberg inhoud
Zodra je aangeeft gebruik te willen maken van de Overstapservice hebben we nog wat gegevens van je oude provider nodig. Zo weten we bij wie we moeten aankloppen. Dit kan je aan ons doorgeven via je persoonlijke account van My T-Mobile Thuis. Doe dit wel binnen één week nadat je je bestelling hebt geplaatst. Wacht je langer is het helaas niet meer mogelijk de overstap aan te vragen.

Ga hiervoor naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd hiervoor de volgende gegevens bij de hand:

* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* De laatste 3 cijfers van je IBAN
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Let op: we kunnen maar één provider voor je opzeggen. Neem je je diensten af bij verschillende providers zal je een keuze moeten maken welke provider wij voor je opzeggen. De andere provider(s) zal je vervolgens zelf moeten opzeggen.

Klik vervolgens op Verstuur.


We zullen even een reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze lezen actief mee in de community topics.
Bekijk origineel

3 reacties

Pilovali
Forum|alt.badge.img+1
  • is een Top Poster
  • 1038 reacties
  • 10 mei 2019
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je wilt overstappen. Als het goed is, zie je dit na het invoeren van je NAW gegevens.

Groet,

Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • Antwoord
  • 10 mei 2019
Hallo @martijn.72,

Ten eerste welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile community!
Volgens mij kan er achterafe met hulp van de T-Mobile moderators de overstapservice handmatig toegevoegd worden? Normaal gesproken dient de overstapservice al aangevraagd te worden tijdens het bestelproces.

Deze informatie staat erover in de FAQ:

Hoe regel ik de Overstapservice?
Verberg inhoud
Zodra je je bestelling plaatst op onze website kan je de gewenste ingangsdatum van je abonnement doorgeven. Je kunt ervoor kiezen om extra snel opgeleverd te worden (groene datum). Let op! Indien je hier voor kiest is de overstapservice
niet mogelijk. Indien je voor een blauwe datum kiest krijg je de optie om de overstap door ons te laten regelen.

Doe je je bestelling in de T-Mobile Shop of via een verkoper aan de deur? Controleer dan goed of de overstapservice vermeld staat op je bevestiging.

Wat heb ik nodig voor de Overstapservice?
Verberg inhoud
Zodra je aangeeft gebruik te willen maken van de Overstapservice hebben we nog wat gegevens van je oude provider nodig. Zo weten we bij wie we moeten aankloppen. Dit kan je aan ons doorgeven via je persoonlijke account van My T-Mobile Thuis. Doe dit wel binnen één week nadat je je bestelling hebt geplaatst. Wacht je langer is het helaas niet meer mogelijk de overstap aan te vragen.

Ga hiervoor naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd hiervoor de volgende gegevens bij de hand:

* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* De laatste 3 cijfers van je IBAN
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Let op: we kunnen maar één provider voor je opzeggen. Neem je je diensten af bij verschillende providers zal je een keuze moeten maken welke provider wij voor je opzeggen. De andere provider(s) zal je vervolgens zelf moeten opzeggen.

Klik vervolgens op Verstuur.


We zullen even een reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze lezen actief mee in de community topics.

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 13 mei 2019
Hey @martijn.72 ik zie dat je met hulp van mijn collega netjes gebruik hebt weten te maken van de overstapservice. Top! Ik wens je veel plezier met je T-Mobile Thuis pakket.😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen