Hey Hans, dat zijn pas veel vragen! Ik ga mijn best doen om alles te beantwoorden.😉
Modem
Nieuwe klanten ontvangen van ons het Zyxel VMG8825-T50 modem. Dit modem maakt geen onderscheid meer tussen IPTV & Internet. Je kan dus alle 4 de poorten gebruiken voor zowel Internet als TV, wel zo handig! De Wifi wordt voortaan standaard als DualBand aangeboden, waarbij de 2.4 GHz & de 5 GHz frequentie samenwerken. Drie TV Boxen is geen enkel probleem, je kunt bij ons maximaal vier TV Boxen afnemen. Uiteraard kun je een eigen switch gebruiken om je internet poorten uit te breiden.
Installatiekosten
Momenteel loopt er een actie op gratis activatie- en installatiekosten wanneer je een alles-in-1-pakket afneemt. Wanneer je kiest voor een ADSL-pakket dan kun je probleemloos zelf de installatie uitvoeren. Bij glasvezel pakketten sturen we altijd een monteur. Dit in verband met de garantie.
TV Box
We bieden twee soorten TV Boxen aan. Beide boxen bieden dezelfde Full HD TV beeldkwaliteit.Je kunt kiezen voor een TV Box zonder opname functie (Aria 610). Wil je niks missen dan hebben we ook een TV Box mét opname functie (Entone Amulet 515). Een heel mooi overzicht van alle specificaties vind je
hier. Achter de schermen werken we aan de mogelijkheden voor het opnemen in de cloud. Nu is dit nog toekomstmuziek, maar je kunt er op rekenen dat we dit ook gaan aanbieden!
Wifi service
We doen er alles aan om je van een zo goed mogelijke Wifi te voorzien. Mocht je problemen ervaren met je Wifi, dan is er geen man over boord. Je kunt dan gebruik maken van onze gratis Wifi Service. De monteur doet een meting en zal je dan vertellen of je een Wifi Versterker geïnstalleerd krijgt. Als de meting van de monteur onder de grens is van 10 Mbps downloadsnelheid voor Standaard (DSL) internet of 10 Mbps downloadsnelheid voor Glasvezel internet, dan kom je in aanmerking voor een Wifi Versterker. Meer over de Wifi service lees je
hier.
Snelheid
Waarom tot 750 Mbps? De maximale download en upload snelheid is altijd afhankelijk van verschillende factoren. Denk aan je netwerkkaart, firewall, software etc. Deze megasnelheid van 750Mbps garanderen wij enkel bekabeld en kun je moeiteloos halen onder ideale omstandigheden. Bij Wifi is er altijd sprake van verlies en hoe verder de afstand tot de modem hoe meer je dit zal ervaren.
Begin gemist
Het complete overzicht van alle
programma's die je met Begin Gemist kunt terugkijken.
Waarom moet ik €5/maand betalen voor opnemen en pauzeren?
Goede vraag! Onze opname box heeft een harde schijf van 500 GB. De TV Box zonder opname functie heeft geen harde schijf. Voor deze "upgrade" qua functie rekenen we extra kosten.
Gratis hogere internetsnelheid; ik heb 750/750 besteld, krijg ik dan meer?
Was het maar zo'n feest! Je krijgt in ieder geval hetzelfde voor minder.😉 Wanneer je Klantvoordeel activeert op je 750 Mbps snelheid dan betaal je de prijs van een stap lager.
Hier lees je alles over Klantvoordeel.
Gratis TV-pakketten t.w.v. €7,50, kan ik gewoon gratis Ziggo sport krijgen dan?
Ziggo Sport Totaal bieden we op 't moment van schrijven voor € 15,- per maand aan. Wanneer je je TV Voucher inzet dan betaal je € 7,50 per maand voor dit pakket. Je hoeft gelukkig niet iedere maand opnieuw je TV Voucher in te zetten. Wel kun je maandelijks probleemloos je TV Voucher inzetten op andere pakketten.
Wat is er nog meer nodig behalve een Wifi modem?
Wanneer je een glasvezel abonnement afneemt dan
installeert onze monteur een media converter en een modem in de buurt van je glasvezelkastje (FTU). Bij een ADSL-abonnement heb je geen mediaconverter nodig en ontvang je alleen een modem die je bij je aansluitpunt kunt installeren. Vervolgens gaat er een netwerkkabel naar je eventuele TV Box, deze staat bij je TV in de buurt. Je kunt er zelf voor kiezen om je PC ook bekabeld aan te laten sluiten, de keuze ligt bij jou!😁
Ik hoop dat ik al je vragen heb kunnen beantwoorden!