Beantwoord
"Kabel fout" bij installatie T-mobile Thuis
Goedemorgen.
Ik ben gestart met de installatie van T-Mobile thuis en heb het modem via de kabel aan ons ISRA punt met ministekker. Maar er komt geen internet verbinding tot stand.
Na het inloggen in het modem wordt daar aangegeven dat er een Kabelfout is.
Groet Nico
Ik ben gestart met de installatie van T-Mobile thuis en heb het modem via de kabel aan ons ISRA punt met ministekker. Maar er komt geen internet verbinding tot stand.
Na het inloggen in het modem wordt daar aangegeven dat er een Kabelfout is.
Groet Nico
Beste antwoord door Marcel MCi
Hallo ikkenico,
Ik begrijp dat het wan lampje niet gaat knipperen en daarna branden.
Wellicht staat het signaal op het andere aderpaar. Probeer eens te verbinden met de witte en oranje draadjes i.p.v. de rode en blauwe.
Mvg. Marcel
Bekijk origineelIk begrijp dat het wan lampje niet gaat knipperen en daarna branden.
Wellicht staat het signaal op het andere aderpaar. Probeer eens te verbinden met de witte en oranje draadjes i.p.v. de rode en blauwe.
Mvg. Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.