Skip to main content
Beantwoord

"Kabel fout" bij installatie T-mobile Thuis


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemorgen.
Ik ben gestart met de installatie van T-Mobile thuis en heb het modem via de kabel aan ons ISRA punt met ministekker. Maar er komt geen internet verbinding tot stand.
Na het inloggen in het modem wordt daar aangegeven dat er een Kabelfout is.

Groet Nico

Beste antwoord door Marcel MCi

Hallo ikkenico,

Ik begrijp dat het wan lampje niet gaat knipperen en daarna branden.
Wellicht staat het signaal op het andere aderpaar. Probeer eens te verbinden met de witte en oranje draadjes i.p.v. de rode en blauwe.

Mvg. Marcel
Bekijk origineel

3 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 mei 2019


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 mei 2019
Ik heb nu het geheel ook even aangesloten als een vast ISRA punt zoals in de handleiding aangegeven.
Rood -> Rood
Blauw -> Groen (met een zwart draardje )
Nog steeds "Kabel Fout" in het modem.

Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • Antwoord
  • 5 mei 2019
Hallo ikkenico,

Ik begrijp dat het wan lampje niet gaat knipperen en daarna branden.
Wellicht staat het signaal op het andere aderpaar. Probeer eens te verbinden met de witte en oranje draadjes i.p.v. de rode en blauwe.

Mvg. Marcel

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen