Beantwoord
Geen internet/signaal na aansluiting door monteur
Goedemorgen,
Ik heb problemen met mijn installatie.
Kennelijk geeft TMNL wel een signaal af maar wordt bij mij thuis niets
ontvangen. Reggefiber komt aanstaande woensdag langs om hopelijk e.e.a. in orde
te maken.
Monteur gaf aan de oude router van Ziggo weer aan te sluiten totdat het probleem is opgelost. Ik heb wel een tv-signaal (ik kan dus TV kijken) maar ik heb geen Wifi. Klopt dat?
Ik heb problemen met mijn installatie.
Kennelijk geeft TMNL wel een signaal af maar wordt bij mij thuis niets
ontvangen. Reggefiber komt aanstaande woensdag langs om hopelijk e.e.a. in orde
te maken.
Monteur gaf aan de oude router van Ziggo weer aan te sluiten totdat het probleem is opgelost. Ik heb wel een tv-signaal (ik kan dus TV kijken) maar ik heb geen Wifi. Klopt dat?
Beste antwoord door TAVL
Welkom bij T-Mobile Thuis!
Ik zie dat je een mobiel nummer als nickname hebt gekozen. Dit is niet handig, omdat dit een openbaar forum is en dit spam en phishing in de hand werkt. Een moderator zal dit voor je aanpassen.
Ai, dat is geen goede start. Goed dat er al actie is uitgezet om tot een oplossing te komen. Haalt niet weg dat je in de tussentijd natuurlijk ook wilt kunnen internetten. Als jouw abonnement bij ZIGGO al is afgelopen, dan kan het inderdaad zijn dat er nog analoog of digitaal basis tv signaal binnen komt, maar internet zal al gedeactiveerd zijn. Doet het bekabeld internet het ook niet? Als dat het geval is, dan ben ik bang dat het signaal niet meer actief is.
In dit soort gevallen kan T-Mobile tegemoet komen. Een webcare medewerker kan voor je naar de mogelijkheden kijken. Ze kijken mee op het forum, dus zien dit topic ook voorbij komen.
Laat je weten of het woensdag gelukt is? Mocht je verdere vragen hebben, dan lees ik dat graag.
Bekijk origineelIk zie dat je een mobiel nummer als nickname hebt gekozen. Dit is niet handig, omdat dit een openbaar forum is en dit spam en phishing in de hand werkt. Een moderator zal dit voor je aanpassen.
Ai, dat is geen goede start. Goed dat er al actie is uitgezet om tot een oplossing te komen. Haalt niet weg dat je in de tussentijd natuurlijk ook wilt kunnen internetten. Als jouw abonnement bij ZIGGO al is afgelopen, dan kan het inderdaad zijn dat er nog analoog of digitaal basis tv signaal binnen komt, maar internet zal al gedeactiveerd zijn. Doet het bekabeld internet het ook niet? Als dat het geval is, dan ben ik bang dat het signaal niet meer actief is.
In dit soort gevallen kan T-Mobile tegemoet komen. Een webcare medewerker kan voor je naar de mogelijkheden kijken. Ze kijken mee op het forum, dus zien dit topic ook voorbij komen.
Laat je weten of het woensdag gelukt is? Mocht je verdere vragen hebben, dan lees ik dat graag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.