Beantwoord
Activatie Klantvoordeel
Hallo,
sinds een uurtje is bij ons T-mobile Thuis geïnstalleerd. Alles werkt en nu wil ik graag de extra pakketten aanzetten die bij Tmobile klantvoordeel horen. Echter staat er dat de klantvoordeel-aanvraag in behandeling is en dus nog niet is geactiveerd. Hoe lang duurt dit?
sinds een uurtje is bij ons T-mobile Thuis geïnstalleerd. Alles werkt en nu wil ik graag de extra pakketten aanzetten die bij Tmobile klantvoordeel horen. Echter staat er dat de klantvoordeel-aanvraag in behandeling is en dus nog niet is geactiveerd. Hoe lang duurt dit?
Beste antwoord door Sander
Hoi @miranda veraar ,
Dit is doorgaans op dezelfde dag al beschikbaar. In My T-Mobile Thuis kun je vervolgens jouw voordelen activeren. Is het inmiddels gelukt? Stuur mij anders je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht, dan ga ik aan de slag voor je!
Bekijk origineelDit is doorgaans op dezelfde dag al beschikbaar. In My T-Mobile Thuis kun je vervolgens jouw voordelen activeren. Is het inmiddels gelukt? Stuur mij anders je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht, dan ga ik aan de slag voor je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.