Skip to main content
Beantwoord

Activatie Klantvoordeel

  • 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 815 Bekeken

Hallo,

sinds een uurtje is bij ons T-mobile Thuis geïnstalleerd. Alles werkt en nu wil ik graag de extra pakketten aanzetten die bij Tmobile klantvoordeel horen. Echter staat er dat de klantvoordeel-aanvraag in behandeling is en dus nog niet is geactiveerd. Hoe lang duurt dit?

Beste antwoord door Sander

Hoi @miranda veraar,

Dit is doorgaans op dezelfde dag al beschikbaar. In My T-Mobile Thuis kun je vervolgens jouw voordelen activeren. Is het inmiddels gelukt? Stuur mij anders je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht, dan ga ik aan de slag voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2019
Hoi @miranda veraar,

Dit is doorgaans op dezelfde dag al beschikbaar. In My T-Mobile Thuis kun je vervolgens jouw voordelen activeren. Is het inmiddels gelukt? Stuur mij anders je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht, dan ga ik aan de slag voor je!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen