Skip to main content
Beantwoord

Oude abonnement nog steeds actief. Geen overstapservice?

• 3 november 2018
  • 1 reactie
  • 764 Bekeken

Ik ben overgestapt van een Ziggo internet/tv naar een T-mobile thuis abonnement. Ook al kan ik het nergens terugzien weet ik vrijwel zeker dat ik gebruikt heb gemaakt van de overstapservice, maar mijn huidige Ziggo abonnement is sinds deze maand nog steeds actief. Waarom is mijn huidige abonnement nog niet opgezegd?

Beste antwoord door Sterre

Hoi tomasmens,

Welkom Thuis! Wat leuk dat ik jou mag ontvangen. Ik heb direct jouw abonnement bekeken. Het klopt dat er geen overstap heeft plaatsgevonden, er is namelijk geen gebruikgemaakt van de overstapservice. Bij de bestelling kon je een vinkje aanklikken, hierdoor activeer je de overstapservice. Heb je deze voorbij zien komen? Hierna ontvang je van ons een mail waarin we vragen om aanvullende gegevens. Zonder het contractnummer van jouw oude abonnement kunnen we namelijk niet weten welk abonnement we voor je mogen opzeggen. Ik raad je dus aan om vliegensvlug Ziggo op te zeggen, zodat je geen dubbele kosten hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 6 november 2018
Hoi tomasmens,

Welkom Thuis! Wat leuk dat ik jou mag ontvangen. Ik heb direct jouw abonnement bekeken. Het klopt dat er geen overstap heeft plaatsgevonden, er is namelijk geen gebruikgemaakt van de overstapservice. Bij de bestelling kon je een vinkje aanklikken, hierdoor activeer je de overstapservice. Heb je deze voorbij zien komen? Hierna ontvang je van ons een mail waarin we vragen om aanvullende gegevens. Zonder het contractnummer van jouw oude abonnement kunnen we namelijk niet weten welk abonnement we voor je mogen opzeggen. Ik raad je dus aan om vliegensvlug Ziggo op te zeggen, zodat je geen dubbele kosten hebt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen