Beantwoord
Klantenservice medewerkers, respectloos naar klanten toe
Ik ben ongelofelijk erg ontdaan over hoe ik de afgelopen dagen ben behandeld door de medewerkers van de t-mobile klantenservice.
Als jarenlang trouwe klant bij t-mobile, wilde ik graag mijn contract vervroegd verlengen.
Afgelopen maandagavond heb ik hiervoor gebeld om te bespreken wat de mogelijkheden zijn om mijn abonnement vervroegd te verlengen. Dit was voor mijn geval mogelijk en ik had een contract afgesloten voor de iPhone xs 64 gb unlimited. Ik moet erbij vermelden dat ik diverse keren ben doorverbonden en het hele gesprek in totaal 2 uur heeft geduurd. Onder andere ook omdat mij onterecht werd verteld dat het niet mogelijk was om het abonnement vervroegd te verlengen.
De volgende dag, dinsdagochtend, realiseerde ik mij dat ik helemaal geen 'korting' o.i.d. heb gekregen. Dat terwijl ik al jarenlang klant ben. Ik heb altijd netjes binnen tijd mijn facturen betaald. Verder heb ik diverse mensen in mijn kring een t- mobile abonnement laten afsluiten. Ik besloot om te bellen om te bespreken wat voor mij de mogelijkheden zijn. Een medewerkster vertelde mij dat zij op gebied van het abonnement zelf niks kon betekenen voor mij, wel kon zij ervoor zorgen dat ik de bijkomende administratiekosten niet hoefde te betalen. Ik zou dinsdagmiddag om 12:00 uur terug gebeld worden. Dit is zoals valt te raden niet gebeurd. Ik heb toen zelf gebeld en daarna kreeg ik te horen dat de medewerkster niks erover kon terugvinden en verder niks kon betekenen voor mij.
Vandaag, woensdag 3 oktober, heb ik besloten om nog een keer te bellen. In de hoop dat ik dit keer wel geholpen zou worden. Een medewerker van de klantenservice legde uit dat trouwe klanten kortingen worden gegeven in de vorm van '1 dag unlimited data'. Maar wat hebben de klanten met unlimited pakket daar nou aan (ik ben 1 van die klanten)? Vrij weinig dus. Zij was het met mij eens en heeft aangekaart dat de afdeling sales daar nu druk mee bezig is. Ze vond mijn verhaal sterk en had weer aangegeven dat ik een eventuele compensatie kon krijgen, ook omdat ik al na een paar dagen niet duidelijk en goed ben geholpen. Zij heeft mij doorverbonden met de afdeling verkoop. Deze gaf aan dat hij niks kon betekenen voor mij, geen enkele vorm van klantgerichtheid of begrip kon ik uit deze jongeman halen. Hij heeft mij toen ook doorverbonden. Tot overmaat van ramp ben ik doorverbonden met Irma. Deze medewerkster was hartstikke chagrijnig en heeft mij duidelijk gemaakt dat zij geen zin heeft om het gesprek te voeren en dat zij boos is op haar collega omdat hij haar heeft opgezadeld met dit 'probleem'.
Is dit hoe de klantenservice medewerkers omgaan met problemen van klanten?
Nogmaals, ik ben erg geschrokken van hoe ik ben behandeld. En ik hoop heel erg dat ik alsnog geholpen kan worden, anders zit ik mijn contract uit en verlaat ik t-mobile na jarenlange trouwe klant te zijn geweest.
Als jarenlang trouwe klant bij t-mobile, wilde ik graag mijn contract vervroegd verlengen.
Afgelopen maandagavond heb ik hiervoor gebeld om te bespreken wat de mogelijkheden zijn om mijn abonnement vervroegd te verlengen. Dit was voor mijn geval mogelijk en ik had een contract afgesloten voor de iPhone xs 64 gb unlimited. Ik moet erbij vermelden dat ik diverse keren ben doorverbonden en het hele gesprek in totaal 2 uur heeft geduurd. Onder andere ook omdat mij onterecht werd verteld dat het niet mogelijk was om het abonnement vervroegd te verlengen.
De volgende dag, dinsdagochtend, realiseerde ik mij dat ik helemaal geen 'korting' o.i.d. heb gekregen. Dat terwijl ik al jarenlang klant ben. Ik heb altijd netjes binnen tijd mijn facturen betaald. Verder heb ik diverse mensen in mijn kring een t- mobile abonnement laten afsluiten. Ik besloot om te bellen om te bespreken wat voor mij de mogelijkheden zijn. Een medewerkster vertelde mij dat zij op gebied van het abonnement zelf niks kon betekenen voor mij, wel kon zij ervoor zorgen dat ik de bijkomende administratiekosten niet hoefde te betalen. Ik zou dinsdagmiddag om 12:00 uur terug gebeld worden. Dit is zoals valt te raden niet gebeurd. Ik heb toen zelf gebeld en daarna kreeg ik te horen dat de medewerkster niks erover kon terugvinden en verder niks kon betekenen voor mij.
Vandaag, woensdag 3 oktober, heb ik besloten om nog een keer te bellen. In de hoop dat ik dit keer wel geholpen zou worden. Een medewerker van de klantenservice legde uit dat trouwe klanten kortingen worden gegeven in de vorm van '1 dag unlimited data'. Maar wat hebben de klanten met unlimited pakket daar nou aan (ik ben 1 van die klanten)? Vrij weinig dus. Zij was het met mij eens en heeft aangekaart dat de afdeling sales daar nu druk mee bezig is. Ze vond mijn verhaal sterk en had weer aangegeven dat ik een eventuele compensatie kon krijgen, ook omdat ik al na een paar dagen niet duidelijk en goed ben geholpen. Zij heeft mij doorverbonden met de afdeling verkoop. Deze gaf aan dat hij niks kon betekenen voor mij, geen enkele vorm van klantgerichtheid of begrip kon ik uit deze jongeman halen. Hij heeft mij toen ook doorverbonden. Tot overmaat van ramp ben ik doorverbonden met Irma. Deze medewerkster was hartstikke chagrijnig en heeft mij duidelijk gemaakt dat zij geen zin heeft om het gesprek te voeren en dat zij boos is op haar collega omdat hij haar heeft opgezadeld met dit 'probleem'.
Is dit hoe de klantenservice medewerkers omgaan met problemen van klanten?
Nogmaals, ik ben erg geschrokken van hoe ik ben behandeld. En ik hoop heel erg dat ik alsnog geholpen kan worden, anders zit ik mijn contract uit en verlaat ik t-mobile na jarenlange trouwe klant te zijn geweest.
Beste antwoord door Jaimy
Hoi hoi,
Wij hebben zeker het beste met iedereen voor, dus ik wil je bedanken voor het delen van je ervaring. Jij moet natuurlijk niet de dupe worden van iemands chagrijnige dag. Ik ben daarom meteen gaan kijken of ik met je mee kon kijken hierin, maar ik zie dat jouw gegevens niet gekoppeld zijn aan jouw Community account. Mocht je dus willen dat we wat meer kunnen inzien van wat er heeft gespeeld, dan mag je me een privéberichtje sturen met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN!
Verder kan ik je wel alvast vertellen dat wij eigenlijk geen uitzonderingen maken voor bestaande klanten, hoewel we het natuurlijk super vinden dat er klanten zijn die al lang klant bij ons zijn! Daarom proberen we ook echt altijd mee te denken en doen we wat we kunnen om iedere klant blij te maken! De kortingen en prijzen zijn gelijk voor iedereen en als ik het goed uit je verhaal opmaak, is dat ook wat er bij jou speelt. Daarin zal ik je dus niet verder kunnen helpen, maar wie weet is er wel een andere manier om jou weer een tevreden klant te maken! Waar zou jij zelf op dit moment blij van worden?
Bekijk origineelWij hebben zeker het beste met iedereen voor, dus ik wil je bedanken voor het delen van je ervaring. Jij moet natuurlijk niet de dupe worden van iemands chagrijnige dag. Ik ben daarom meteen gaan kijken of ik met je mee kon kijken hierin, maar ik zie dat jouw gegevens niet gekoppeld zijn aan jouw Community account. Mocht je dus willen dat we wat meer kunnen inzien van wat er heeft gespeeld, dan mag je me een privéberichtje sturen met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN!
Verder kan ik je wel alvast vertellen dat wij eigenlijk geen uitzonderingen maken voor bestaande klanten, hoewel we het natuurlijk super vinden dat er klanten zijn die al lang klant bij ons zijn! Daarom proberen we ook echt altijd mee te denken en doen we wat we kunnen om iedere klant blij te maken! De kortingen en prijzen zijn gelijk voor iedereen en als ik het goed uit je verhaal opmaak, is dat ook wat er bij jou speelt. Daarin zal ik je dus niet verder kunnen helpen, maar wie weet is er wel een andere manier om jou weer een tevreden klant te maken! Waar zou jij zelf op dit moment blij van worden?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.