Beantwoord
WAN lampje brandt niet na installeren
Vanmorgen mijn T-mobile thuis pakket geïnstalleerd volgens de handleidingen. Alles 2 x nagekeken, maar ik blijf het zelfde probleem houden; mijn wan lampje gaat niet branden. Power brandt, en WiFi knippert rustig door. Zoals ik op het forum lees is dit een vaker voorkomend probleem?
Als het me lukt probeer ik morgen een foto te uploaden van mijn IS/RA. Er komt een grijze kabel uit de muur (buitenmantel) met daar in een blauwe en rode draad. Deze aangesloten op het meegeleverde kastje. (Rood op rood en blauw op groen)
Groet,
Rick
Als het me lukt probeer ik morgen een foto te uploaden van mijn IS/RA. Er komt een grijze kabel uit de muur (buitenmantel) met daar in een blauwe en rode draad. Deze aangesloten op het meegeleverde kastje. (Rood op rood en blauw op groen)
Groet,
Rick
Beste antwoord door Sterre
Hi Rick,
Ai, sorry! Ik zag dat je doorverbonden was met onze monteurs om daar een afspraak mee te maken, maar zoals ik jou begrijp is dat niet gelukt. Je kunt onze monteurs bereiken via het telefoonnummer 088 - 2000 151. Zo hoef je niet te wachten totdat zij contact met jou opnemen. Laat je me het weten als je een afspraak hebt kunnen maken? We gaan er samen voor zorgen dat jij Home Alone op TV niet hoeft te missen dit jaar, op naar een complete Kerstmis!
Bekijk origineelAi, sorry! Ik zag dat je doorverbonden was met onze monteurs om daar een afspraak mee te maken, maar zoals ik jou begrijp is dat niet gelukt. Je kunt onze monteurs bereiken via het telefoonnummer 088 - 2000 151. Zo hoef je niet te wachten totdat zij contact met jou opnemen. Laat je me het weten als je een afspraak hebt kunnen maken? We gaan er samen voor zorgen dat jij Home Alone op TV niet hoeft te missen dit jaar, op naar een complete Kerstmis!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.