Beantwoord
Klacht overstapservice
Begin juni een overstap aangevraagd van KPN naar T-Mobile. So far so good. Ik heb bevestiging gehad van de bestelling ( inclusief overstapservice ), daarna verschillende bevestigingen per mail gehad. Zowel van T-Mobile als KPN. 16 Juli is de verbinding opgeleverd bij T-Mobile, en verwacht ik dat het abo bij KPN is opgezegd.
Echter wat blijkt, blijkbaar is de opzegging pas doorgevoerd na oplevering van T-Mobile! Na verschillen chats en telefonisch contact van KPN en T-Mobile, verwijst T-Mobile naar KPN, en KPN zegt we hebben niks ontvangen. KPN Zegt, leg de case neer bij T-Mobile want hun leveren de overstapservice. Maar T-Mobile komt alleen tegemoet door 1 maand abo kosten te betalen van T-mobile. Welke veel lager ligt dan die van KPN ( 70e ). Ik ben dus de pineut omdat ik tussen het wal en het schip val tussen KPN en T-Mobile. Crediteer gewoon de 70 euro en ik ben tevreden!
Ik kan niet controleren wie fout zit, maar T-Mobile weigert ook hiernaar te kijken
Echter wat blijkt, blijkbaar is de opzegging pas doorgevoerd na oplevering van T-Mobile! Na verschillen chats en telefonisch contact van KPN en T-Mobile, verwijst T-Mobile naar KPN, en KPN zegt we hebben niks ontvangen. KPN Zegt, leg de case neer bij T-Mobile want hun leveren de overstapservice. Maar T-Mobile komt alleen tegemoet door 1 maand abo kosten te betalen van T-mobile. Welke veel lager ligt dan die van KPN ( 70e ). Ik ben dus de pineut omdat ik tussen het wal en het schip val tussen KPN en T-Mobile. Crediteer gewoon de 70 euro en ik ben tevreden!
Ik kan niet controleren wie fout zit, maar T-Mobile weigert ook hiernaar te kijken
Beste antwoord door Brian
Hi TheEagle, als aanvulling op het antwoord van mijn collega Roy, we hebben op 27-06-2018 om 08:47 uur de laatste wijziging van de aansluitdatum (16-07) verstuurd naar KPN en op 29-06-2018 om 8:47 uur hebben zij deze geaccepteerd. Op 16-07-2018 om 19:15 uur hebben we de oplevering doorgegeven aan KPN en zouden zij je dus af moeten melden. Dit gaat via het COIN systeem waar providers gebruik van maken. Mogelijk kan je deze informatie nog doorspelen aan KPN want ze hebben de informatie dus wel degelijk ontvangen 😉 Laat het zeker nog even weten mochten zij wat anders aangeven!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.