Beantwoord
Wel ISRA kabel, geen aansluitpunt
Aan het einde van de maand gaat ons T-mobile thuis abonnement in. Ik kreeg een mail met de installatie instructie en deze heb ik vast doorgenomen. Achteraf maar goed ook. Nu kom ik erachter dat we wel een ISRA kabel (blauw van kleur) hebben in de meterkast alleen zit hier geen aansluiting op. Ik zie alleen maar losse kleine kabeltjes uit de blauwe draad komen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er een aansluitpunt komt op de kabel zodat ik straks probleemloos mijn modem kan aansluiten.
Beste antwoord door AnnevdL
Hoi Niels!
Leuk dat je zo enthousiast bent met aansluiten 😁. Je ontvangt als het goed is van T-Mobile Thuis een installatiepakket. In het pakket vindt je ook een verdeeldoosje dat je op de draadjes kan aansluiten en zo ook je modem.
Je kunt ook hier even kijken voor wat meer uitleg.
Laat je ons even weten of het is gelukt? Vinden we leuk!
Succes!
Bekijk origineelLeuk dat je zo enthousiast bent met aansluiten 😁. Je ontvangt als het goed is van T-Mobile Thuis een installatiepakket. In het pakket vindt je ook een verdeeldoosje dat je op de draadjes kan aansluiten en zo ook je modem.
Je kunt ook hier even kijken voor wat meer uitleg.
Laat je ons even weten of het is gelukt? Vinden we leuk!
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.