Beantwoord
Overstapservice doorgeven
Hoi,
Ik heb een abonnement afgesloten voor internet en tv bij jullie.
12 juni komt er iemand om ervoor te zorgen dat mijn glasvezel werkt.
Daarna komen de vervolgstappen.
Dit is mij allemaal nog duidelijk.
Maar op de site staat ook dat er een overstapservice is.
Ik ben deze optie echter niet tegen gekomen. Krijg ik hier nog wat over te horen?
Mijn gegevens:
[Verwijderd]
Ik heb een abonnement afgesloten voor internet en tv bij jullie.
12 juni komt er iemand om ervoor te zorgen dat mijn glasvezel werkt.
Daarna komen de vervolgstappen.
Dit is mij allemaal nog duidelijk.
Maar op de site staat ook dat er een overstapservice is.
Ik ben deze optie echter niet tegen gekomen. Krijg ik hier nog wat over te horen?
Mijn gegevens:
[Verwijderd]
Beste antwoord door Sterre
Hoi psvvonk,
Wat leuk dat je gebruik van Internet en TV gaat maken bij T-Mobile Thuis! Een warm welkom voor jou 🙂.
Graag leg ik je uit wat de vervolgstappen zijn. Ik zie dat inderdaad op 12 juni een monteur is ingepland om jouw glasvezel klaar te maken. Dat is nodig omdat die lijn nog niet helemaal af is. De monteur gaat er nu voor zorgen dat de glasvezellijn zodanig af is, dat er alleen nog maar een installatiemonteur hoeft te komen. Nadat de glasvezelmonteur is langsgeweest, geeft hij een seintje door. Door dat seintje wordt een installatiemonteur op de hoogte gebracht dat hij aan de slag kan gaan. Onze installatiemonteurs werken onder de bedrijfsnaam Guidion, vanuit dit bedrijf zal jij gebeld of gemaild worden om een afspraak te maken. De installatiemonteur zal vervolgens op jullie afgesproken datum het modem en de TV gaan installeren.
Vanaf de datum dat de installatiemonteur jouw modem geinstalleerd heeft, kun je gebruikmaken van jouw Internet en TV. De monteur checkt ter plekke meteen of alles werkt. Ideaal, toch?
T-Mobile Thuis is inderdaad aangesloten bij de Overstapservice. Tijdens jouw bestelling op onze website kun je aanvinken dat je hiervan gebruik wilt maken. Vervolgens krijg je een mail om de gegevens die wij nodig hebben, in te vullen. Als jouw bestelling al is voltooid, kun je zelf geen overstapdossier meer aanmaken. Ik heb direct gekeken of ik dit nog wel voor jou kan doen, maar omdat jouw bedenktijd al verstreken is, kan ik geen dossier meer voor je aanmaken, sorry! Ik raad je aan tijdig zelf je huidige provider op te zeggen, vaak wordt er een opzegtermijn van een maand gehanteerd namelijk.
Mocht je nog vragen hebben over mijn uitleg, of je hebt gewoon nog andere vragen: stel ze gerust. Ik help je graag verder!
Bekijk origineelWat leuk dat je gebruik van Internet en TV gaat maken bij T-Mobile Thuis! Een warm welkom voor jou 🙂.
Graag leg ik je uit wat de vervolgstappen zijn. Ik zie dat inderdaad op 12 juni een monteur is ingepland om jouw glasvezel klaar te maken. Dat is nodig omdat die lijn nog niet helemaal af is. De monteur gaat er nu voor zorgen dat de glasvezellijn zodanig af is, dat er alleen nog maar een installatiemonteur hoeft te komen. Nadat de glasvezelmonteur is langsgeweest, geeft hij een seintje door. Door dat seintje wordt een installatiemonteur op de hoogte gebracht dat hij aan de slag kan gaan. Onze installatiemonteurs werken onder de bedrijfsnaam Guidion, vanuit dit bedrijf zal jij gebeld of gemaild worden om een afspraak te maken. De installatiemonteur zal vervolgens op jullie afgesproken datum het modem en de TV gaan installeren.
Vanaf de datum dat de installatiemonteur jouw modem geinstalleerd heeft, kun je gebruikmaken van jouw Internet en TV. De monteur checkt ter plekke meteen of alles werkt. Ideaal, toch?
T-Mobile Thuis is inderdaad aangesloten bij de Overstapservice. Tijdens jouw bestelling op onze website kun je aanvinken dat je hiervan gebruik wilt maken. Vervolgens krijg je een mail om de gegevens die wij nodig hebben, in te vullen. Als jouw bestelling al is voltooid, kun je zelf geen overstapdossier meer aanmaken. Ik heb direct gekeken of ik dit nog wel voor jou kan doen, maar omdat jouw bedenktijd al verstreken is, kan ik geen dossier meer voor je aanmaken, sorry! Ik raad je aan tijdig zelf je huidige provider op te zeggen, vaak wordt er een opzegtermijn van een maand gehanteerd namelijk.
Mocht je nog vragen hebben over mijn uitleg, of je hebt gewoon nog andere vragen: stel ze gerust. Ik help je graag verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.