Skip to main content
Beantwoord

Kortingen T-Mobile Thuis

  • 26 maart 2018
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Ik heb een gsm abonnement dus heb ik recht op de kortingen die gegeven worden. ik heb alleen de internet en tv op een ander adres nodig dan mijn factuur/woonadres.
hoe moet ik dat invullen ???
gr piet

Beste antwoord door Sterre

Hi pietjetzakelijk!

Welkom op onze Community! Leuk dat je ons gevonden hebt. Je bent aan het goede adres voor een antwoord op jouw vraag over de adressen.

Wanneer jouw adres bij jouw T-Mobile Mobiel consumentenabonnement (zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van de actie!) en jouw T-Mobile Thuisabonnement hetzelfde zijn, kom je in aanmerking voor het Mobiel + Thuisvoordeel. Zie hiervoor de voorwaarden van de actie. Heb je dus jouw mobiel abonnement op adres A staan, maar heb je jouw internet en TV op adres B nodig, kun je geen gebruikmaken van de kortingen. Het wijzigen van het adres bij T-Mobile Thuis is niet mogelijk, omdat wij een internetlijn voor jou vrijmaken op het adres. Wanneer je een ander adres invult, komen jouw diensten dus ook op dat adres terecht. Je kunt wel je adres voor T-Mobile Mobiel aanpassen in jouw My T-Mobile omgeving. Dat is misschien wel een goede optie in jouw geval! Ik kijk ernaaruit je binnenkort te mogen verwelkomen als T-Mobile Thuisklant! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2018
Hi pietjetzakelijk!

Welkom op onze Community! Leuk dat je ons gevonden hebt. Je bent aan het goede adres voor een antwoord op jouw vraag over de adressen.

Wanneer jouw adres bij jouw T-Mobile Mobiel consumentenabonnement (zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van de actie!) en jouw T-Mobile Thuisabonnement hetzelfde zijn, kom je in aanmerking voor het Mobiel + Thuisvoordeel. Zie hiervoor de voorwaarden van de actie. Heb je dus jouw mobiel abonnement op adres A staan, maar heb je jouw internet en TV op adres B nodig, kun je geen gebruikmaken van de kortingen. Het wijzigen van het adres bij T-Mobile Thuis is niet mogelijk, omdat wij een internetlijn voor jou vrijmaken op het adres. Wanneer je een ander adres invult, komen jouw diensten dus ook op dat adres terecht. Je kunt wel je adres voor T-Mobile Mobiel aanpassen in jouw My T-Mobile omgeving. Dat is misschien wel een goede optie in jouw geval! Ik kijk ernaaruit je binnenkort te mogen verwelkomen als T-Mobile Thuisklant! 😃

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen