Skip to main content
Beantwoord

overeenkomst herroepen/ik wil graag een bevestiging


Ik heb op 23-03-2018 via mail en telefonisch aangegeven dat ik de overeenkomst wil herroepen.
Telefonisch is aangegeven dat dit in orde zou komen. Nu krijg ik een mail met daarin aangegeven dat er gegevens nodig zijn van mijn huidige aanbieder zodat dit door jullie stopgezet kan worden en anders moet ik het zelf gaan regelen. Dit is niet waar ik om gevraagd heb. Ik wil niet over naar T-Mobile. Wanneer krijg ik van jullie een bevestiging?

Beste antwoord door Sander

Hoi Marcel1962,

De bevestiging is inmiddels per e-mail en brief naar jou verzonden. Daarmee is de aanvraag in de kiem gesmoord. Mocht je toch nog op andere gedachtes komen, dan weet je ons te vinden! 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 26 maart 2018
Hoi Marcel1962,

Ik ben helemaal in de war van je bericht. Ik wil je bedanken voor je bestelling, maar je geeft tegelijk aan dat je wilt opzeggen! Wat is er gebeurd? Graag help ik je verder en informeer je over het abonnement. We kunnen er vast nog wel een mouw aan passen, zodat je tevreden bent over je aanvraag. Mocht je toch liever willen opzeggen, dan is dat je goed recht uiteraard. Stuur je mij (klik op mijn naam) jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Geef je ook aan waarom je wilt opzeggen en of er nog ruimte voor verbetering is? Dan ga ik aan de slag voor je! 😃

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2018
Hoi Marcel1962,

De bevestiging is inmiddels per e-mail en brief naar jou verzonden. Daarmee is de aanvraag in de kiem gesmoord. Mocht je toch nog op andere gedachtes komen, dan weet je ons te vinden! 🆒

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen