Skip to main content
Beantwoord

Wel pakket, geen monteursafspraak

• 6 februari 2018
  • 1 reactie
  • 793 Bekeken

Mijn vriendin heeft t mobiele thuis besteld.
Glasvezel. Pakket binnen sinds een week. Vandaag installatie dag. Maar niets gehoord over monteur

Beste antwoord door Sterre

Hoi Kloosterman 6!

Wat lief dat je voor je vriendin aan de bel trekt! Echte liefde noem ik dat. Fijn om te lezen dat het pakket binnen is, dat betekent dat de bestelling goed is doorgekomen. Wel gek dat ze nog niets van onze monteurs heeft gehoord. De snelste oplossing is om zelf te bellen naar Guidion, het bedrijf waar onze monteurs onder werken. Het telefoonnummer is: 088 - 2000 151. Veel plezier alvast met de diensten!
Bekijk origineel

1 reactie

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2018
Hoi Kloosterman 6!

Wat lief dat je voor je vriendin aan de bel trekt! Echte liefde noem ik dat. Fijn om te lezen dat het pakket binnen is, dat betekent dat de bestelling goed is doorgekomen. Wel gek dat ze nog niets van onze monteurs heeft gehoord. De snelste oplossing is om zelf te bellen naar Guidion, het bedrijf waar onze monteurs onder werken. Het telefoonnummer is: 088 - 2000 151. Veel plezier alvast met de diensten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen