Beantwoord
Waarom krijg ik een nieuw contract bij verhuizing?
waarom moet ik mijn bestaande abonnement opzeggen als ik ga verhuizen en een nieuw abonnement afsluiten
met het gevolg dat ik dan verplicht bent weer een jaar te blijven want mijn maandelijkse opzegging die ik bij mijn bestaande abonnement heb ben ik daar dan mee kwijt.
waarom is dat ?????????
waarom word dat niet verteld als je vragen hebt over een verhuizing???????
en waarom doet men net als of dat de normaalste zaak van de wereld is
en als je daar per telefoon vragen over stelt alleen krijg je daar geen fatsoenlijk antwoord op.
of heet dat klanten binding ??????
met het gevolg dat ik dan verplicht bent weer een jaar te blijven want mijn maandelijkse opzegging die ik bij mijn bestaande abonnement heb ben ik daar dan mee kwijt.
waarom is dat ?????????
waarom word dat niet verteld als je vragen hebt over een verhuizing???????
en waarom doet men net als of dat de normaalste zaak van de wereld is
en als je daar per telefoon vragen over stelt alleen krijg je daar geen fatsoenlijk antwoord op.
of heet dat klanten binding ??????
Beste antwoord door ShadowLea
Heb je het over een mobiel abonnement, of T-Mobile Thuis?
Een Mobiel abonnement staat op naam van de eigenaar. (Het adres is alleen maar een contactadres) Op https://www.t-mobile.nl/my/instellingen kun je onder Adres gewoon direct je adresgegevens wijzigen.
Een T-Mobile Thuis abonnement staat (net als dat van alle vaste providers) op postcode en huisnummer. Dit komt omdat het aanbod per landlijn wordt aangeboden, en daardoor gebonden is aan een fysieke locatie. (Via een schakelkast in de straat.)
Wanneer je gaat verhuizen kun je helaas die fysieke locatie niet meenemen, en zul je dus een nieuw contract moeten afsluiten voor het nieuwe adres. (En je wil natuurlijk niet betalen voor het abonnement van de toekomstige bewoners!)
Bekijk origineelEen Mobiel abonnement staat op naam van de eigenaar. (Het adres is alleen maar een contactadres) Op https://www.t-mobile.nl/my/instellingen kun je onder Adres gewoon direct je adresgegevens wijzigen.
Een T-Mobile Thuis abonnement staat (net als dat van alle vaste providers) op postcode en huisnummer. Dit komt omdat het aanbod per landlijn wordt aangeboden, en daardoor gebonden is aan een fysieke locatie. (Via een schakelkast in de straat.)
Wanneer je gaat verhuizen kun je helaas die fysieke locatie niet meenemen, en zul je dus een nieuw contract moeten afsluiten voor het nieuwe adres. (En je wil natuurlijk niet betalen voor het abonnement van de toekomstige bewoners!)
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.