Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag voor vaste telefoon aansluiting.

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Geachte Heer en of Mevrouw,

Ik wil graarg via u een vaste telefoon-aansluiting door u laten uitvoeren

Moet ik daarvoor het snr.: / Produkt nr. van de telefoon hiervoor aan u door geven ?.
Het betreft een REMBRAND.
Kan deze aansluiting ook door uw TD (Technische Dienst) uitgevoerd worden ?
Er moet eerst een nieuw snoer vanuit de telefoon naar de wand-Contact-Doos voor de telefoon-aansluiting
worden aangesloten alvorens hiervoor een definitieve aansluiting kan plaats vinden.
Of moet dit telefoon-draad eerst door mij zelf worden gedaan.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groeten.
Dhr.: A.H.A. van Kempen
Mob.: 06 [verwijderd door moderator]

Beste antwoord door Sander

Hoi Tobla-Blad,

Allereerst mijn excuses voor de vertraging! Dit bericht is tussen wal en schip terechtgekomen en nu pas teruggevonden.

U wilt een vaste aansluiting realiseren bij T-Mobile. Wat leuk! Ja, dat kan. We bieden drie diensten aan: Internet, TV en vast Bellen. Internet is een verplicht onderdeel, maar TV en Bellen zijn optioneel. Je kunt dus Internet en vast Bellen afsluiten. Wij hebben een mooie aanbieding voor een mooie prijs. U kunt via onze website, onze T-Mobile winkels of via 0800-0419 een aanvraag doen of onze aanbieding bespreken.

De bekabeling tussen het modem en de telefoon dient u zelf in huis te hebben, maar als er een monteur langskomt om het aan te sluiten, wil hij dit vast in orde maken!

Mocht u nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2018

Hoi Tobla-Blad,

Allereerst mijn excuses voor de vertraging! Dit bericht is tussen wal en schip terechtgekomen en nu pas teruggevonden.

U wilt een vaste aansluiting realiseren bij T-Mobile. Wat leuk! Ja, dat kan. We bieden drie diensten aan: Internet, TV en vast Bellen. Internet is een verplicht onderdeel, maar TV en Bellen zijn optioneel. Je kunt dus Internet en vast Bellen afsluiten. Wij hebben een mooie aanbieding voor een mooie prijs. U kunt via onze website, onze T-Mobile winkels of via 0800-0419 een aanvraag doen of onze aanbieding bespreken.

De bekabeling tussen het modem en de telefoon dient u zelf in huis te hebben, maar als er een monteur langskomt om het aan te sluiten, wil hij dit vast in orde maken!

Mocht u nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen